Gjest hypokondria Skrevet 14. juli 2010 #1 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har de siste to dagene hatt to bittesmå(knappenålstr.) gule klumper på våtkanten på øyet. Øyet føles også ømt og ubehagelig, særlig når jeg blunker og ser opp etc. Noen som har peiling på hva dette kan være?? Blir litt bekymret når jeg hører om klamydia og herpes og lignende på øyet (ja, her tenker vi alltid det verste ) Håper noen kan komme med noen beroligende svar. Det er våtkanten over øyet det er snakk om. All hjelp mottas med tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2010 #2 Del Skrevet 14. juli 2010 Mest sannsynlig er det bare det som kalles sti på øyet, ikke farlig og bruker å gå over av seg selv. Litt ubehagelig, men skal gi seg ganske fort. Kan og være begynnende øyekatarr/øyebetennelse, men da vil jeg anta at du skulle ha hatt mere puss og gørr som klistrer igjen øyet, sånn som barnehagebarn ofte har:-) Øyebetennelse behandles med øyedråper eller øyesalve og smitter veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 14. juli 2010 #3 Del Skrevet 14. juli 2010 phui, ok, da kan jeg forhåpentligvis puste lettet ut. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei Skrevet 14. juli 2010 #4 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har innimellom sånne du forklarer. Jeg pleier å "dra" neglen over våtkanten så det forsvinner. Da er det ikke ømt/sår lenger. Har bare antatt at det er nupp/kvise. Lurer på om det kanskje kan komme av øyesminken? farlig er det hvertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 14. juli 2010 #5 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har innimellom sånne du forklarer. Jeg pleier å "dra" neglen over våtkanten så det forsvinner. Da er det ikke ømt/sår lenger. Har bare antatt at det er nupp/kvise. Lurer på om det kanskje kan komme av øyesminken? farlig er det hvertfall ikke. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 15. juli 2010 #6 Del Skrevet 15. juli 2010 jeg får det hvis jeg har fått for lite søvn! ofte nok med andre ord. gjør som hun over (skraper bort med neglen), eller bare lar den være om den er veldig liten. går bort av seg selv om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juli 2010 #7 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har innimellom sånne du forklarer. Jeg pleier å "dra" neglen over våtkanten så det forsvinner. Da er det ikke ømt/sår lenger. Har bare antatt at det er nupp/kvise. Lurer på om det kanskje kan komme av øyesminken? farlig er det hvertfall ikke. jeg og, og gjør det samme, drar neglen forsiktig over så den blir borte. Tror også det bare er en slags nupp/kvise eller slikt, går over så fort jeg får vekk selve nuppen, men kan være irriterende og kjennes sårt før jeg ser at det er det det er ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå