Gå til innhold

Alle spiser Pizza Grandiosa

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sikkert kraftig overdrevet, men hvorfor er det så utrolig mange som sier hvor mye de hater Grandiosa, at det smaker papp og tøtt skosåle, men samtig så er det Norges mest solgte pizza?

Har selv kommet over mange som spiser den, men har selv aldri hørt om noen som faktisk inrømmer å like Grandiosa.

Er det litt sånn tabu og like den, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg liker grandis

Veldig godt!! :spise: :spise:

Skrevet

Jeg liker den også :)

I dag er det litt sånn at alle skal være så "fancy" i matveien, så er vel derfor "ingen" innrømmer at de liker grandis :P

Skrevet

Er ikke så veldig fan (mest fordi jeg er dritlei), men spiser den fordi noen dager er jeg lat og blakk, så da passer det ypperlig med en grandis!

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg liker grandiosa, men det blir med noen få ganger i året. Er noe med smaken som kan være fantastisk befriende syns jeg, veldig "dette spiser jeg kun fordi jeg føler for det"

Skrevet

Jeg liker den ikke, og jeg spiser den ikke.

Kjenner en som spiser det på julaften for det er livretten hans.

Skrevet

Kanksje ikke de samme personene som kjøper Grandiosa og som sier de hater den?!

Eller de kjøper den (fordi det er billig, greit, ...), men hater den i grunn... Eller i allefall ikke innrømmer at de liker den.

Jeg synes Grandiosa er helt greit. Langt ifra noe gourmetmåltid, men det gjør jobben med å fylle magen en gang i blant.

Skrevet

Jeg liker den også :)

I dag er det litt sånn at alle skal være så "fancy" i matveien, så er vel derfor "ingen" innrømmer at de liker grandis :P

Hva er fancy mat da? At mat legger litt mer flid i kostholdet enn å sette komfyren på 225 grader og vente 12 minutter?

Skrevet (endret)

Jeg spiser den og jeg liker den :) Men det er selvsagt bedre med hjemmelaget pizza. Jeg føler meg liksom aldri tilfredstillende mett av grandis..

Endret av Lvly
Skrevet

Grandiosa er grei nok den :) ikke en superfavoritt men helt grei f.eks. dager vi trenger noe kjapt og godt. Skal ikke nekte ;) men det blir vel litt sånn i gaten for alle de som nekter for at de noensinne leser Se og Hør, kun på venterommet hos legen osv. :gjeiper:

Skrevet

Jeg er da tydeligvis også litt for fancy i matveien, for jeg verken liker eller spiser grandis.

Jeg SYNES at de gangene jeg smakte på det for mange år siden, så var det smakløst så lenge du ikke puttet på diverse grønnsaker, kjøtt og ekstra ost.. og da er det jo ikke lenger grandiosa man liker, men man bruker dne bare som en grei bunn.

Spiser gjerne frossenpizza en gang i blant, er ikke mer fancy en at jeg på en fredag eller lørdagskveld kan kjøpe og spise meg en Originale eller en av de andre typene, men akkurat grandiosaen holder jeg meg da altså unna, samme med BigOne, synes ikke den er noe spesiellt heller, og kjøper da heller noe annet.

Men det blir nok litt som med Se & Hør ja, ingen liker det men alle leser det? (jeg verken liker eller kjøper, men leser det muligens om det er det eneste som finnes på legekontoret og jeg er altfor tidlig ute)

Skrevet

Grandiaose ekstra tynn med kylling er ikke så verst på late dager.

Skrevet

Jeg spiser det hvis jeg får det servert,ikke ellers. jeg ville aldri kjøpt det. finnes mye bedre pizzaer :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...