Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har fått en kattunge på 13uker fra en vennine. Nå har den bodd her i 1 uke å forsatt går den rundt her å mjauer og mjauer. Ikke hele tiden selvsagt men likevel mye. Er ikke bare jeg som har reagert på det heller. Den majuer når vi leker med den,og den majuer når han leker alene. Dette gjelder både ute og inne. Er det noe galt med pusen? Eller er dette normalt når katten blir tatt fra moren og søskene sine?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Glemte å legge til at katten holdt ikke på sånn som dette før den fikk nytt hjem
Gjest Huffsa Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har en mjauer. Som faktisk mjauer mer NÅ enn når jeg fant han 8uker gammel. Han mjauer når han skal ha mat, når han går rundt i huset, når han er ute, når han leker osv osv. Mjauer KONSTANT. Men din savner nok mamman sin litt, men det kan fint være du har en mjauer som meg
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har en mjauer. Som faktisk mjauer mer NÅ enn når jeg fant han 8uker gammel. Han mjauer når han skal ha mat, når han går rundt i huset, når han er ute, når han leker osv osv. Mjauer KONSTANT. Men din savner nok mamman sin litt, men det kan fint være du har en mjauer som meg Kattungen får bare tørrfor enda så det har den tilgang på hele tiden:) Og rent og kaldt vann har den og Din katt høres litt ut som kattungen min ja! Så da er det sikkert ikke noe galt med min heller da Ble bare litt beskymret for at det skulle være noe galt med lille pusen min. Men tror jeg kanskje bare rett og slett har fått en majuer jeg og
Heart7086 Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Mye mulig at det er en "mjauer", men den vil sikkert roe seg etterhvert:) Ellers er det ikke lurt å slippe ut an kattunge på 13 uker, etter min mening bør de være inne til minst 5 mnd.(mange oppdrettere sier også ca 5 mnd +-)
Gjest Huffsa Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Kattungen får bare tørrfor enda så det har den tilgang på hele tiden:) Og rent og kaldt vann har den og Din katt høres litt ut som kattungen min ja! Så da er det sikkert ikke noe galt med min heller da Ble bare litt beskymret for at det skulle være noe galt med lille pusen min. Men tror jeg kanskje bare rett og slett har fått en majuer jeg og Ja, er litt slitsomt til tider. Han mjauer mens han hopper opp for å spise eller venter på at jeg skal fylle opp skålen hvis de har gått tom Og er helt utrolig med lyd på den katten når det er kosemat på gang!! Men er da søtt når man ikke har vondt i hodet
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Mye mulig at det er en "mjauer", men den vil sikkert roe seg etterhvert:) Ellers er det ikke lurt å slippe ut an kattunge på 13 uker, etter min mening bør de være inne til minst 5 mnd.(mange oppdrettere sier også ca 5 mnd +-) Katten var ikke ute alene og den var bare i hagen med meg,for å prøve å vende hun til å være ute litt
Gjest Applecore Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Katten min skravler også veldig mye Når jeg snakker til henne, så "svarer" hun meg med forskjellige lyder, alt ettersom hvordan humøret hennes er: "Mrrrroo", "mrm?", "mjau!", "mmaaaaaooooo", "miiiaaaaaaaau", "ao", "mio.."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå