Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvorfor er det så mange som skriver looser når de mener taper, som skrives loser på engelsk? Både barn, ungdommer og voksne skriver det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lvly Skrevet 14. juli 2010 #2 Del Skrevet 14. juli 2010 Fordi man ikke sier "loser" med en tydelig "o", men en litt blanding av "lu/lo" kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 14. juli 2010 #3 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvorfor er det så mange som skriver looser når de mener taper, som skrives loser på engelsk? Både barn, ungdommer og voksne skriver det slik. Fordi det er et adjektiv som heter loose, looser, loosest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 21. juli 2010 #4 Del Skrevet 21. juli 2010 Fordi det er et adjektiv som heter loose, looser, loosest. Men som folk tydeligvis ikke kan lære seg forskjellen på :/ Engelsklæreren min skrev faktisk "to loose" en gang, i betydningen "å tape" :O huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor er det så mange som skriver looser når de mener taper, som skrives loser på engelsk? Både barn, ungdommer og voksne skriver det slik. Det er vel fordi de er tapere som ikke kan skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 25. juli 2010 #6 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg syns det nesten er litt søtt jeg, når noen svarer med "Åh, din looser!". Da er det liksom ikke vist å si noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå