Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Er utflytta nå, men før så bodde jeg i ei heller lita bygd(ca. 1500 innbyggere), og hadde stort sett "brent all bruene", dvs, alle på min alder hadde enten flytta bort eller stifta familie...Man satt vell enten igjen med fjortiser/ungdom som ble eldre (eh, nei) eller tilflytta folk (usedvanlig sjeldent). Om du har vært i liknende tilfelle, hvordan gikk du fram? Var en fantastisk befrielse å flytte vekk fra bygda skal jeg være ærlig...avstandene back home vare akkurat store nok til at det endte i kjipt avstandsforhok
Lvly Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg enten flyttet, begynt å feste i andre byer, reist mer og sjekket litt rundt på nett kanskje.
Anglofil Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 (endret) Vel, da jeg flyttet fra byen og ut til et mindre tettsted kan man vel si at mine muligheter for å finne kjæreste sank drastisk. I tillegg var det ikke helt lett å flytte ut av byen som 16-åring, og selv om jeg bodde der en god del år, kjente jeg fortsatt ingen da jeg flyttet derfra for ett år siden. Det har vel kanskje mye med at jeg fortsatte å gå på skole i byen jeg kom fra, i tillegg til at jeg valgte å trene og være politisk aktiv i samme by som jeg gikk på skole. For meg ble derimot løsningen nettet, og jeg fant meg kjæreste på en datingside. Mvh Yvonne Endret 14. juli 2010 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå