Gjest sexysadie Skrevet 29. september 2003 #41 Del Skrevet 29. september 2003 Mathias Hva om jeg og du treftes for en felles opplevelse om temaet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 29. september 2003 #42 Del Skrevet 29. september 2003 Glammy: vet mye om sex jeg.. kjekt å vite!.... Remyline: Ikke det jeg skrev som du slettet, det var unødvendig!! Det du skrev kom rett under mitt innlegg, med at tråden var slettet. Tråden er nå ryddet osv. SÅ kom ditt innlegg Mer blod Ok, hvordan hadde du/dere tolket dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #43 Del Skrevet 29. september 2003 Det du skrev kom rett under mitt innlegg, med at tråden var slettet. Tråden er nå ryddet osv. SÅ kom ditt innlegg Mer blod Ok, hvordan hadde du/dere tolket dette ? Ja du Remy, du Remy, nå kommer'n etter deg for å ta blodet ditt! Terrorist-Mathias.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miakania Skrevet 29. september 2003 #44 Del Skrevet 29. september 2003 Takk alle sammen (som kom med svar rellatert til tema he he jeg skjønner jo at jeg fortsatt har mye å lære om dette emnet... men hvis man ikke kan lære seg å gi seg selv mer nytelse, og dette ikke er en orgasme i følge noen, hva kan man gjøre da? Er man da dømt til å få små orgasmer resten av livet? Skal prøve rådet jeg fikk og dere må gjerne komme med flere råd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. september 2003 #45 Del Skrevet 29. september 2003 :blunke: Skulle gjerne gitt deg drøsser av råd, men er redd for å tråkke Remyline på tærne nå...hun overvåker tråden din som enhauk, og jeg gidder ikke lire utav meg kliiske råd uten en nerve rundt. Og orgasme er et sånt tema; det lokker frem både latter og nerver og masse annet rart. Noe moderator_Remyline ikke greier å lese mellom linjene. Faens tull, dette, Remy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. september 2003 #46 Del Skrevet 29. september 2003 Remy og de andre moderatørene må skjerpe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. september 2003 #47 Del Skrevet 29. september 2003 Det du skrev kom rett under mitt innlegg, med at tråden var slettet. Tråden er nå ryddet osv. SÅ kom ditt innlegg Mer blod Ok, hvordan hadde du/dere tolket dette ? Da hadde jeg sett på tidspunkt når det var skrevet, jeg hadde også sett på om det kunne være svar på noe (noe det var, det var et direkte svar på Glammy.. og det stod der det!.... Rett over stod det!... Det er lov å bruke hodet! Jeg ville da ALDRI!!! kommet med en slik kommentar!!!!!!! Og det der smilet du har på etter "mer blod" ja, ... det skrev jeg ikke Remyline!!!! Og du, det er en STYRKE å innse feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 29. september 2003 #48 Del Skrevet 29. september 2003 Hei dere! Jeg har ikke satt meg hundre prosent inn i alle detaljer her, men sier meg fortsatt enig i at avsporinger blir ryddet ut. Det kan godt hende at et og annet innlegg som ikke skulle vært slettet har røket med i denne prosessen. Det har jeg jo opplevd selv også mange ganger. Og jeg er erfaren i gamet. Det er ikke Remyline. Hun gjør en god jobb synes jeg. La henne få bli litt mer varm i trøya før dere biter hodet av henne. Kan dere ikke fortsette på det opprinnelige temaet? Et veldig bra tema, forresten. Så kan dere bite hodet av oss moderatorer i en egen tråd et annet sted, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. september 2003 #49 Del Skrevet 29. september 2003 Kan dere ikke fortsette på det opprinnelige temaet? Et veldig bra tema' date=' forresten. Så kan dere bite hodet av oss moderatorer i en egen tråd et annet sted, ok? [/quote'] Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne25 Skrevet 29. september 2003 #50 Del Skrevet 29. september 2003 Absolutt et bra tema! Kjenner meg litt igjen her... og lurer vel på litt det samme... Hvis man ikke kan trene og bli bedre på dette... hva da??? Er det håp? tips er sårt trengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #51 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg så noe i tråden her om dagen som jeg gjerne ville kommentere. TÆR!!! Men nå er de borte Jeg legger tærne pent på plass i tråden igjen jeg... Når jeg får orgasme går det ofte for meg helt ut i tærne. Om jeg krøller, spriker eller flekser aner jeg ikke, men tærne er en del av kroppen min, og kroppen min har orgasmer. Hele kroppen. Inkludert tærne. For meg er hvordan tærne mine oppfører seg en god pekepinn på om jeg bare har det godt, eller om jeg har det vanvittig godt. Kjenner du det helt ut i tærne, ja.. Da har du definitivt orgasme :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. september 2003 #52 Del Skrevet 29. september 2003 Du liker jo dessuten å bli tråkka på tærne, så d kan jeg da godt forstå!!! :o :oops: :o :oops: :o :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. september 2003 #53 Del Skrevet 30. september 2003 Takk alle sammen (som kom med svar rellatert til tema he he jeg skjønner jo at jeg fortsatt har mye å lære om dette emnet... men hvis man ikke kan lære seg å gi seg selv mer nytelse, og dette ikke er en orgasme i følge noen, hva kan man gjøre da? Er man da dømt til å få små orgasmer resten av livet? Skal prøve rådet jeg fikk og dere må gjerne komme med flere råd... Jeg vet ikke helt hva som ble slette, og hva som ikke ble av mine mer eller mindre relevante svar igår. Skal prøve å være konge-seiøs, uten avsporinger (right :o ) Jeg fikk små-orgasmer, som du. Men gjennom selv å øve, ved å trene opp hodet, og ved å fortelle partnere hva jeg setter pris på, så har jeg nå, mener jeg, trent opp kroppen til å respondere slik jeg ønsker! Helt sant. Det viktigste er nok i hodet, tror jeg. Det å tørre å slappe helt av, og å gi seg totalt hen til følelsen. Noe som hjelper meg, er å tenke på hvor sinnsykt kåt partneren blir når han klarer å få meg til å komme :blunke: Men ikke press deg selv for mye, kos deg alt du kan med de følelsene du nå kjenner, og se hva som skjer Lykke til!! Klemmer fra avsporings-Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peder29 Skrevet 2. oktober 2003 #54 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har fått med meg at det er veldig mange SVÆRT SEKSUELLE personer i dette forumet… og det har det blant annet hvert tatt opp i noen innlegg her også… og da overrasker det meg at ikke flere har råd til denne personen… og at man bruker 52 innlegg på annet tull, mens det er knappest 3 – 4 råd… og hva i alle dager er dette med tærne? Har mine tvil, men tror kanskje dama kan ha samme problemet, jeg kan ikke merke det på henne når hun kommer bestandig… Mitt spørsmål er vel på vegne av henne, men samtidig for meg også, HVA KAN JEG ELLER VI GJØRE? Peder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå