Gå til innhold

Er dette det store?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere vært plaget av at jeg ikke har fått orgasme og jeg er godt over 30 år... Ja det er helt patetisk og jeg vet ikke helt hvorfor jeg har det slik... Men i det siste så har mannen min klart å få meg i en tilstand som kanskje kan være det alle snakker om... Spørsmålet mitt er selvfølgelig om dette er en orgasme? eller om det kan minne om en orgasme? Eller om jeg er helt på jordet?

Det blir utrolig deilig, litt uutholdelig liksom, så blir jeg helt varm så begynner det å sitre i underlivet samtidig som at jeg kjenner det stiger... liksom 10 000 maur.... Du mister litt kontrollen... Er dette den søte kløe? men etter at det stiger så skjer det liksom ikke noe mer... Jeg blir veldig overfølsom, men THATS IT!!! Det er kjempe deilig og jeg har fått litt smaken på sex igjen (vi har vært sammen veldig lenge, og det har vært litt labert de siste årene) men det er liksom ikke den HELT STORE EKSPLOSJONEN som jeg har hørt om... Jeg har prøvd å bare fortsette men den spesielle følsen sklir bort på en måte og jeg blir bare så overfølsom på selve klitoris at jeg ikke kan ta på den en gang...

Noen som har noen svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Høres ikke ut som orgasme for meg. Orgasme kan vel ikke tas feil av, tror jeg. Det er så sterkt, så ubeskrivelig sinnsykt overveldende at du ikke ville funnet på å stilt spørsmplet hvis du hadde opplevd det.

Folk opplever jo orgasmen forskjellig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det oppleves forskjellig fra gang til gang også. Men jeg tror (tror riktignok) at mange ikke tipper over kanten, men ligger der og sitrer nesten på toppen, noe som kanskje kan forveksles av mange. At man nesten gir opp å fortsette, fordi man ikke helt vet hva man skal gjøre for å...komme, rett og slett.

Poenget er at det nesten er vanskelig å tro at man kan være i tvil hvorvidt man har opplevd en orgasme, hvis man virkelig har kjent en på alvor.

Trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bare si meg enig m Maiken her...... Du VET når du har en orgasme! Den kan da ikke kjennes såååå annerledes fra person til person! D er jo snakk om et utløsning.....av d som har bygget seg opp! For meg hørtes dette ut som en nesten-orgasme som ikke blir utløst.....men her er d tydeligvis potensiale!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at du kan utvikle en orgasme ved hjelp av trening, medmindre det dreier seg om å la kroppen slappe av da.

Klart man kan!! Selvfølgelig kan man ikke trene for at den skal bli halt anerledes. Men man kan lære seg å nyte den, finne ut på hvilke måter den er sterkest utifra hvordan den er stimulert, lære seg til å slappe av og bare ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips under akten. Hvis han stimulerer deg, så må han ikke stoppe før du kommer. Hvis han stopper blir det som å gå tilbake til startstreken igjen.

Når du kommer burde du kjenne at det dunker i underlivet. Dette kjenner du selv og din mann burde også kunne kjenne det med fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under en orgasme, klimaks, får du gjentatte, lissom utløsende, deilige krampetrekninger i underlivet! Følelsen er ikke til å ta feil av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Donpendro her: 10 000 maur + overfølsom etterpå er ikke til å ta feil av! En sjelden gang kan jeg også ha sånne mini-orgasmer, som jeg kun igjenkjenner som sådan på grunn av erfaring!!! Det er som en ballong som du er i gang med å blåse opp, men så mister du taket i den halvveis til målet, og; ffffffffffsssttt... *stillhet*

ferdig??? ferdig!

Men du er på vei mot noe her, jenta mi :sjarmor:

Du har også fått mange gode råd! Men alle går ut på hva du skal foreta deg sammen med partneren din. Jeg vil faktisk råde deg til å forske litt på egen hånd. (selv om du sikkert har forsøkt) Kjøp deg en dildo, eller bruk hånden din, send gubben på dør, og bruk litt tid bare på deg selv, og hva det måtte være som tenner deg. Det hjelper å kjenne sitt eget kontrollpanel før man skal overlate til noen andre å være pilot. Folk snakker jo om at "han gir meg så gode orgasmer, eller "han gir meg ikke orgasme" . Jeg mener at en orgasme er noe du må TA, og bare DU vet hvordan det fungerer best for deg!

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Hei gjest! Jeg hadde opplevelser som dine, og trodde dette var orgasmer, og var strengt tatt litt skuffa. Var dette sola, månen stjernene og enden av regnbuen som Barbra Cartland skriver om!?! :ler: Nei! Merket at jeg trakk meg, mens leken var god, men før den var god nok :blunke: Men når jeg fant en elsker som ikke gav seg når jeg trodde jeg hadde fått nok, skjedde det saker og ting :sjarmor: Maiken sin greie, høres meget bra ut, det med å fortsette stimulering, uten og direkte røre klitoris. Viktig viktig! Da kan du keep going and going, akkurat som Duracell Bunnien :wink:

Mathias: Brystvortene trekker seg sammen (eller knopper :o seg, teit ord) og pupillene vider seg ut (eventuelt forsvinner helt) Am I right :P

Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer helt at klitten ikke må stimuleres for direkte på, den er kjempefølsom, og personlig holder jeg på å sprette i taket hvis berøringen blir for direkte der (hard)! Rundt og rundt er perfekt!

Hmmm, for et samtaleemne på en mandags formiddag.... :o Men... Why not! Ikke den kjedeligste, traurigste start på uka..... :ler: I wish every day were a Friday.....(Synge-smiley??? Hadde d vært no ???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
Pupillene utvider seg' date=' og brystvortene "forsinner" / trekker seg inn rett før orgasme. (Pga at brystet blir større...)[/quote']

:Nikke: Tror det var det jeg mente :oops: jeg sa... Blir brystet STØRRE!?!? :o Oh skrekk, det var jeg ikke klar over, mer blod, lissom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du slettet det jeg skrev om tærne ved orgasme :o Det var da ikke useriøst, og det var da ikke utenfor tema heller :o Skjønner ingen ting jeg nå. For et regime :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...