imeria Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Hei. Jeg skal snart til frisøren, og har lyst til å prøve noe nytt. Jeg har ganske langt, krøllete hår (til midt på ryggen ca hvis jeg "drar" ut krøllene). Jeg har tenkt litt på å kanskje ta rettepermanent, fordi jeg er veldig lei av krøllete (og brusete) hår! Krøller kan jo være veldig pent, men jeg kan ikke style håret mitt, så vanligvis blir det bare hesehale eller løst hår (og dermed "trekanta" hår, hvis dere skjønner hva jeg mener. Altså at det bare henger ned i en slags trekant fra hodet og ned fordi jeg ikke klarer å fikse en fin frysyre med løst hår). Det hender at jeg retter ut håret, men det tar jo ganske lang tid, og det sliter veldig på håret. Luerer derfor på om noen har prøvd rettepermanent eller har en mening om det? Og blir det rart når det vokser ut igjen?? Altså fall/krøller på toppen og rett nederst? Evt har dere forslag til andre ting jeg kan gjøre med håret for å få en ny frysyre? Kort hår er IKKE et alternativ:P - jente 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå