Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt og titte litt da vi har rundet tolv uker.

Storesøster vil være ett og ett halvt år når babyen kommer, så vi vil jo ha behov for søskenvogn en god stund framover.

Er det noen som kan guide meg litt ut i jungelen?

Har vært og tittet litt, men syns det er så dårlig utvalg på babybutikkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra det jeg har sett så langt så ønsker jeg svingbare hjul og at jeg får hatt babyen mot meg.

Ser noen har håndbrems, men vet ikke hvor nødvendig det er? Det er jo litt bakker rundt her men.

Skrevet

Har du sett på søskenvognene fra Mountain buggy, TFK og Easy Walker? Jeg ville definitivt valgt en av disse selv om det medfører at sportsdelen er forovervendt.

Skrevet

Jeg har Easywalker og er ikke fornøyd. Den har svingbare hjul og er ganske smal, så sånn sett er den god å kjøre. Men ryggen på sportsdelen går ikke an å ha rett opp, slik at selv på det bratteste må ungen halvveis ligge, og det liker ikke min unge i allefall. Det går heller ikke an å ha ryggen helt flatt, og sittedelen (altså der rumpa og lårene til ungen er) er litt skrå uansett. Der er heller ikke noe justerbart fotbrett, så uansett henger beina til ungen nedover, kan ikke ha beina rett ut. Det går heller ikke an å bruke bumper-baren når man har montert en bag på vogna, bumper-baren kan kun brukes når begge barna er så store at de kan sitte i sportsvogn. Det går heller ikke an å ha ungen vendt mot deg i sportsvogn.

Hadde jeg tenkt meg om, hadde jeg nok heller valgt Teutonia.

Skrevet

Min gutt liker ikke å sitte helt oppreist i vogna, og har alltid slappet av i sittestillingen på EWS, så det er jo veldig individuelt fra unge til unge. Jeg mener TFK kan ha separat bøyle på sin søskenvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...