Gå til innhold

Er dette en vakker mann ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg syntes isje han var fin

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med dere kvinnelige kritikere da, matcher dere ham på utseendet??

Skrevet

Hva med dere kvinnelige kritikere da, matcher dere ham på utseendet??

hva har det med saken å gjøre?

Spørsmålet var jo ikke om vi ville blitt sammen med ham, men om vi synes han er en vakker mann.

om jeg "matcher" ham... jeg ser helt annerledes ut, så håpløst spørsmål. Jeg er verken styggere eller penere, men annerledes.

Og tro det eller ei, selv om jeg ikke anser meg selv som i kategorien vakker heller, så klarer jeg altså å plassere ham utenfor der også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hva har det med saken å gjøre?

Spørsmålet var jo ikke om vi ville blitt sammen med ham, men om vi synes han er en vakker mann.

om jeg "matcher" ham... jeg ser helt annerledes ut, så håpløst spørsmål. Jeg er verken styggere eller penere, men annerledes.

Og tro det eller ei, selv om jeg ikke anser meg selv som i kategorien vakker heller, så klarer jeg altså å plassere ham utenfor der også.

Svarene her forbauser meg. Han fyren er over gjennomsnittet pen, og så er han liksom helt ordinær? Men greit, betegnelsen vakker er ganske eksklusiv da, forbeholdt for virkelig pene mennesker.

Skrevet

Svarene her forbauser meg. Han fyren er over gjennomsnittet pen, og så er han liksom helt ordinær? Men greit, betegnelsen vakker er ganske eksklusiv da, forbeholdt for virkelig pene mennesker.

hvorfor forbauser det deg?

Dette er snakk om smak, jeg har nå googlet ham og sett forskjellige bilder av ham. Joda, han er kjekk, men ikke vakker, i MINE øyne (og jada, tør å si det selv om jeg ikke er vakker selv!)

I mine øyne er han heller ikke over gjennomsnittet pen, selv om han altså er kjekk. Jeg vet mange jeg synes er mye penere en ham, hva min smak angår.

Men det er ikke første gang jeg leser at noen er over gjennomsnittet pen, uten at jeg skjønner hva de snakker om fordi de i mine øyne er normalt pene/kjekke.. noen av oss har vel da bare en smak som liker noe annet. That simple.

Skrevet

Jeg synes ikke han var vakker, men kjekk.

Veldig min type mann.

Men det er nok litt fordi jeg føler at han virker blid og grei og litt sjernert (?) på bildet.

Jeg veit jo ikke helt hvem han er, men han framstår som attraktiv.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Nei.

Men han så snill ut og litt kjekk.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei!

Hvereken pen eller kjekk eller barsk eller søt eller god..

Gjest Bianca26
Skrevet

Han er over gjennomsnittet pen? ehh Trodde skjønnhet var subjektivt jeg. Folk har ulik oppfatning av hva som er pent

Gjest AnonymBruker
Skrevet

HA HA HA....Dette var jo fantastisk morsomt!!! Jeg skrev tidligere et svar angående denne fyren:

"SYns han der var ganske søt egentlig...Er nok en gutt/mann jeg kunne ha smugtitta og sett litt mere på, enn andre menn i lokalet, om jeg var feks på en pub.

Men begynner jo å lure på om jeg kanskje har litt dårlig smak, siden de fleste her ser ut til å mene at han her bare var ordinær...?? :lete:"

Men så kikket jeg på dine bilder. Og jeg oppdaget noe interessant! Mannen var egentlig ikke så "søt" som jeg oppfattet han da jeg svarte sist ( 2-3 dager siden?).

For 2-3 dager siden var jeg vel nettopp ferdig med mensen...Og det får meg jo til å tenke på følgende: Jeg har snart eggløsning. Jeg har lest at kvinner ser ut til å trekkes mot andre typer menn når de har eggløsning. Dette kan jo forklare hvorfor jeg har endret smak siden sist. Nå vil jeg kalle fyren helt ok. Når jeg nærmer meg eggløsning, så er jeg vel programert til å lete etter alfahannen, ( den barske og atletiske) som innehar gode "gener".

Hva tror dere? Forandrer dere smak gjennom syklusen? For akkurat nå er ikke dette en fyr jeg kunne ha knullet tror jeg. Men da jeg skrev innlegget sist, kunne jeg nok ha falt for denne fyren. I det minste knullet han...

Gjest Bianca26
Skrevet

hm han er faktisk pen på noen bilder men på andre så er det noe rart med fjeset hans. Det ser ut som det er for lite i forhold til resten av hodet. Fjeset hans er liksom samlet helt nederst på ansiktet og så har han en kjempelang panne. Akkurat som øynene og nesa skulle vært flyttet lenger opp eller noe...

Gjest Helena
Skrevet

Han var kjempesøt syns jeg. Han hadde et virkelig godt smil, pene øyne :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

HA HA HA....Dette var jo fantastisk morsomt!!! Jeg skrev tidligere et svar angående denne fyren:

"SYns han der var ganske søt egentlig...Er nok en gutt/mann jeg kunne ha smugtitta og sett litt mere på, enn andre menn i lokalet, om jeg var feks på en pub.

Men begynner jo å lure på om jeg kanskje har litt dårlig smak, siden de fleste her ser ut til å mene at han her bare var ordinær...?? :lete:"

Men så kikket jeg på dine bilder. Og jeg oppdaget noe interessant! Mannen var egentlig ikke så "søt" som jeg oppfattet han da jeg svarte sist ( 2-3 dager siden?).

For 2-3 dager siden var jeg vel nettopp ferdig med mensen...Og det får meg jo til å tenke på følgende: Jeg har snart eggløsning. Jeg har lest at kvinner ser ut til å trekkes mot andre typer menn når de har eggløsning. Dette kan jo forklare hvorfor jeg har endret smak siden sist. Nå vil jeg kalle fyren helt ok. Når jeg nærmer meg eggløsning, så er jeg vel programert til å lete etter alfahannen, ( den barske og atletiske) som innehar gode "gener".

Hva tror dere? Forandrer dere smak gjennom syklusen? For akkurat nå er ikke dette en fyr jeg kunne ha knullet tror jeg. Men da jeg skrev innlegget sist, kunne jeg nok ha falt for denne fyren. I det minste knullet han...

Du skal ikke tro alt du leser. Det er så mye vrøvl på nettet, ikke minst populærvitenskapelig svada om alfahanner og what not. Svaret ligger vel trolig i at du ikke har peiling på hva du tiltrekkes av. Barske og atletiske apekatter er en avsporing, og det vet du godt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke tro alt du leser. Det er så mye vrøvl på nettet, ikke minst populærvitenskapelig svada om alfahanner og what not. Svaret ligger vel trolig i at du ikke har peiling på hva du tiltrekkes av. Barske og atletiske apekatter er en avsporing, og det vet du godt.

Selvsagt vet jeg hva jeg tiltrekkes av, og ikke tiltrekkes av: Det enkelste for å beskrive hva jeg liker, er å si hva jeg ikke liker:

Jeg tiltrekkes ikke av:

- feite menn

-dvaske og utrente menn

- menn som har pupper

-menn som har stor rumpe eller er breie over ræva

- menn som er lite smarte

- menn som ikke har god moral

-menn som gir faen i eget utseende.

Menn som ikke havner i disse kategoriene, er jeg villig til å ta et kikk nærmere på. Har de sjarm, er sexy, og pene i mine øyner, så er dette turn ON!!!

Skrevet

Tråden er ryddet.

Het Potet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...