Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kansje litt dumt spørsmål men jeg prøver å få håret litt lysere av solen og av vasking osv.

ved å lukke skjellagene (f.eks med balsam eller kaldt vann) vil håret da holde mer på fargen i håret?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Det er vel med på å hindre at fargen "blør ut", men jeg vil ikke anbefale å gå uten balsam. Du herper håret ditt ganske kraftig og gjør det mye mer mottakelig for slitasje.

Når du ikke lokker skjellaget, så står skjellene og spriker til alle kanter. Da skal det ikke mange omgangene med børsten til før det har det vondt.

Skrevet

Det er vel med på å hindre at fargen "blør ut", men jeg vil ikke anbefale å gå uten balsam. Du herper håret ditt ganske kraftig og gjør det mye mer mottakelig for slitasje.

Når du ikke lokker skjellaget, så står skjellene og spriker til alle kanter. Da skal det ikke mange omgangene med børsten til før det har det vondt.

jaja, det var ikke helt det jeg mente. skal bruke balsam! :)

men om jeg bruker kaldt vann f.eks. og lukker skjellagene ekstra vil det hindre håret å "blekes" i sola eller av andre ting slik at det vil ta lengere tid for håret å blir lysere....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...