Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble hacket for et års tid siden, jeg hadde kunnet levd med at de tok alt utstyret mitt men av en eller annen grunn bestemte de seg for å slette main charen min og.. Har ikke spilt siden.

Jeg fikk ikke noen mail på forhånd men det kom noen etterpå, har ikke en gang falt meg inn før nå at de kunne være fake

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble hacket for et års tid siden, jeg hadde kunnet levd med at de tok alt utstyret mitt men av en eller annen grunn bestemte de seg for å slette main charen min og.. Har ikke spilt siden.

Hvis du rapporterer det til Blizzard gjenoppretter de karakteren din og rekonstruerer alt utstyr og andre ting du hadde

Skrevet

Hvis du rapporterer det til Blizzard gjenoppretter de karakteren din og rekonstruerer alt utstyr og andre ting du hadde

Jeg gikk ut ifra det men jeg hadde det så travelt ellers på den tiden at jeg ikke gadd kave med det. Tror jeg egentlig var begynt å bli litt lei fra før eller så hadde jeg nok satt himmel og jord i bevegelse ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Trådstarter her igjen.

Det ramler fremdeles inn phishingmailer til innboksen min.

Tipset med å sjekke meldingskilde var jo genialt. Når jeg så at mailene opprinnelig var sendt fra diverse hotmailadresser, kunne jeg jo slappe av.

Men nå har hotmail oppdatert layout og systemet! :kjefte:

Så når jeg høyreklikker på mailer, kan jeg ikke lenger finne valget "vis meldingskilde".

Hva skal jeg gjøre nå, for å på egenhånd sjekke om dette er phising?

Skrevet

Bare merk dei som søppelpost i hotmail.

Får aldri slike mail men min kompis gjør. Men får veldig mye falske GMs som teller meg ingame. Reporter dei for spam med eingang men virker ikke som det hjelper så mye.

Og det er mange falske gold seller sider etter kvart. Alt for å stele gull og verdier dei kan selge til andre spelere.

Kompis blei hacka da han fekk att kont var den full av farma stuff so han tjente 19,000 gull på å selge det. Og ein anna fekk hacka konto og dei restora den hadde dei restora for mye gull han skulle hatt 2,500g men endte opp med 250,000g.

Skrevet

Få opptil 10 slike mail hver dag. Alle går automatisk i søppla. Hadde det vært fra blizzars hadde det som regel vært en fansy bakrund på mailen.

En kamerat av meg ble faktisk hacket i DAG. Takk og lov fikk vi kontroll på konton hans igjen, men jævla drittsekken hadde allerede lagt ett helvette ..

Til du som ble hacket. Synd du ikke meldte i fra for da lot du faktisk en slik idiot få slippe unna med det.

Grunnen til man får mail var at blizzard ble hacket og ALLE mail adr havnet på aveie.

AnonymBruker
Skrevet

Bare merk dei som søppelpost i hotmail.

Får aldri slike mail men min kompis gjør. Men får veldig mye falske GMs som teller meg ingame. Reporter dei for spam med eingang men virker ikke som det hjelper så mye.

Og det er mange falske gold seller sider etter kvart. Alt for å stele gull og verdier dei kan selge til andre spelere.

Kompis blei hacka da han fekk att kont var den full av farma stuff so han tjente 19,000 gull på å selge det. Og ein anna fekk hacka konto og dei restora den hadde dei restora for mye gull han skulle hatt 2,500g men endte opp med 250,000g.

Er ikke gold capen på 214,000g et eller annet da?

AnonymBruker
Skrevet

En liten ting jeg lurer på, jeg ble hacket for en stund siden og fikk en "liste" fra blizzard om mailadresser jeg burde lagre for å unngå at de havner i spam. Alikevel fylles spam-mappen opp med mailer fra "blizzard".. jeg antar at disse mest sannsynlig er falske?

Skrevet

Er ikke gold capen på 214,000g et eller annet da?

såg ein som posta at han fekk gold cap på trade gold på "The gold limit was determined to be 214748g 36s 48c"

Men det er cap på 1 karakter...hørt om 1 som har cappet 4 toons.

Og det er 1 som skryter av at han har 999,999 gull på sin konto. Som eg mistenker kanskje er konto cap.

Uansett kommer aldri til å bli så rik. han som fekk restora gold hadde nok flere karakterer.

Skrevet

En liten ting jeg lurer på, jeg ble hacket for en stund siden og fikk en "liste" fra blizzard om mailadresser jeg burde lagre for å unngå at de havner i spam. Alikevel fylles spam-mappen opp med mailer fra "blizzard".. jeg antar at disse mest sannsynlig er falske?

ja.. som jeg skrev i tildligere tråder ser du veldig godt forkjell på en blizzard mail og en fake mail.

En fake mail spør deg om å trykke på linker(blizzard henviser til battelnett)

En fake konto ber deg skrive inn kode(blizzard spør deg ALDRI om passors)

De fake mailene har gjerne en ellendig engelsk

En fake mail står gjerne WOWbetaUS bettle.net(heter battelnett),hotmail osv... FAAAAAKE

Skrevet

Hahahahahahahah i dag tok denne mailen kaka...Er vell og merke ikke fra "wow" men

Greetings

An investigation of your FINAL FANTASY XI account has found strong evidence

that the account in question is being sold or traded.

En liiiiiiiten ting de glemmer, jeg har ingen Final Fantasy konto og har enda aldri spilt det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...