Gjest Gjest nå... Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 :o :oops: Et utrolig flaut tema, men jeg må jo høre om det er flere som opplever dette... Og ja det er seriøst! :cry: Jeg har akkurat gått til innkjøp av en dildo, som absolutt gjør underverker!!! Men... mens jeg onnanerer (alene) og det kjennes ut som at det er rett før jeg kommer så kjennes det ut som at jeg må utrolig på do... det har til og med hendt at jeg har tisset på meg et par ganger... dette er forholdsvis nytt for meg... er det flere som har opplevet dette? Det er jo et problem for jeg knyter meg ordentlig i redsel for at det skal skje igjen, noe som gjør at jeg sliter med å få orgasme... Jeg tenker jo i de baner at hva hvis dette skjer mens jeg har sex med kjærsten min? Da ville jeg jo dø av skam... :oops: Jeg har hatt problemer med å få orgasme tidligere, noe den dildoen har løst... men nå er jeg jo redd for å komme i redsel for å tisse på meg og han... Min sexlyst har også blitt mye bedre som et resultat av denne dildoen... Har dette utelukkende noe med dildoen å gjøre? Er det noe jeg kan gjøre for å bedre dette? noen øvelser? :cry: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 Du tisser ikke på deg. Se tråd her inne om samme tema ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest nå... Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Du tisser ikke på deg. Se tråd her inne om samme tema ! :oops: Jeg har riktig nokk aldri "sprutet" men jeg tror jeg ville ha kjent forskjellen på det... Uansett så hvis man "spruter" så skulle dette være blankt og ikke gult... :oops: Og når jeg sa at jeg hadde problemer med å få orgasme tidligere; så mente jeg gjennom vanlig samleie... jeg har liksom ikke helt styring på punktet i kjeden enda... Men med dildoen så kommer jeg nesten hver gang. Men etter at det skjedde (jeg var alene i gjerningsøyeblikket) så føler jeg at jeg ikke kan slappe av i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg tor det er umulig å tisse under en orgasme. Der skal være en form for "lukningsmekansime" som hindrer at det skal skje. Menn kan heller ikke tisse under orgasme. Tror jeg. Angående farge på sekeret har jeg faktisk ikke den minste peiling, men er det ikke slik at alle mennesker har forskjellig rarge og tykkelse på diverse kroppssekret ? (Dette er jo et litt tabu tema som det ikke står skrevet detaljert om så mange steder heller da. ) Hallo ! Kan noen andre også hjelpe litt til her ? Før jeg dummer meg helt ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Hvis du tømmer urinblæra før evt. debut så vet du jo at det ikke er urin som kommer. Det er noe som faktisk spruter ved orgasme, så det høres ut som om det er det du gjør. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest nå... Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Det er ikke mens jeg kommer, men rett før... eller det er jo litt vanskelig å forklare... men jeg tror det er rett før... Har lekt med tanken med at jeg er for hard hendt eller noe...? Selv om jeg ikke synes selv at jeg er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Også gjest for øyeblikket Skrevet 27. september 2003 #7 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg vet hva du mener, haropplevd det samme selv. Alle sa også til meg at jeg ejakulerte, men jeg tror ikke det var det. Og det var heller ikke akkurat samtidig med orgasmen. Jeg fant ut, elelr jeg tror det er årsaken, at jeg var for "hardhendt" og at jeg var for direkte på klitoris, slik at det ble litt overfølsomt. Senere harjeg prøvd å ikke det være så direkte på klitoris, og da kan jeg fint komme uten å sprute. Har du veldig masse rykninger i bena også mens du holder på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2003 #8 Del Skrevet 27. september 2003 Veldig mange opplever at det kjennes ut som om de må tisse før orgasmen, så det kan jo hende du har rett. Ikke at jeg har peil på slikt, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 27. september 2003 #9 Del Skrevet 27. september 2003 Det er lurt å tisse først da vet du .............så slipper du uhell - eller å engste deg for det ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 28. september 2003 #10 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg trodde også jeg tisset på meg de første gangene jeg ejakulerte, men den enormt utrooooolig deilige følelsen gjorde at jeg hmm hmm ikke brydde meg no om det, faktisk seriøst! - Ja, ja, så jeg tisser på ham når vi har sex......det får han tåle tenkte jeg. Men ved nærmere studier oppdaget jeg at det overhodet ikke luktet urin, det vil du også, hvis du fremprovoserer en slik orgasme med dildoen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 28. september 2003 #11 Del Skrevet 28. september 2003 Skjønner det ikke helt. Du er så og si anonym her inne på forumet, hva er vitsen med å kalle seg "Gjest nå..." og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. september 2003 #12 Del Skrevet 28. september 2003 Skjønner det ikke helt. Du er så og si anonym her inne på forumet, hva er vitsen med å kalle seg "Gjest nå..." og sånn? kanskje hun faktisk ikke vil at vi andre brukere skal vite at det er henne som spør siden det er flaut for henne??? Man danner seg jo virkelig et bilde at folkene her inne selv om man ikke vet døpenavnet - nicket holder masse .......jeg ser ikke noe galt i å skrive som gjest når det er ting man spør om som man ikke ønsker å bli koblet med ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest nå... Skrevet 29. september 2003 #13 Del Skrevet 29. september 2003 Har du veldig masse rykninger i bena også mens du holder på? Ja så absolutt! Kanskje jeg rett og slett er for hardhendt. Så et par andre tråder her inne som også hjalp litt. Men de av dere som snakker om å tømme blæra først... vel tro meg det gjør jeg... og det kommer fortsatt... og jeg er egentlig ikke i tvil om hva det er... selv om det hadde vært kult om det ikke var urin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå