Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Både jeg og min samboer har lyst på barn sammen. Vi har bare vært sammen i 1 år, men har opplevd mye, mye motgang og vi har lært hverandre og kjenne. Jeg har en kronisk sykdom, så det er også et minus oppi det hele. Men jeg har så lyst på barn, av hele mitt hjerte. Flere som er i eller har vært i samme situasjon, eller som kan komme med noen gode råd?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Hvis man virkelig vil og barnet er høyst velkommen, skal det ikke hindre en i å få barn. T.o.m. de som er hiv-positive føder friske barn(ved hjelp av medisin som hindrer smitte til barnet). Og de som må sitte i rullestol pga de er lamme eller har amputert føtter og armer får barn. Det værste for barnet er nok hvis en av foreldrene eller begge foreldrene har psykiske sykdommer, som gjør at de ikke alltid klarer å være der for barna i forhold til de psykisk friske, men selv disse klarer det på et vis. Nå har ikke du sagt hva slags kronisk sykdom du sliter med?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har ME... En komplisert sykdom, men også en sykdom som jeg kan bli frisk av. Det er nok det som "skremmer" oss: om jeg blir dårligere av en graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå