Xtra_lilje Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 (endret) Nå bruker jeg lite sminke, stort sett litt concealer og solpudder/blush og mascara. Men når arbeidsdagen er over, føler jeg at den freshe looken jeg dro hjemmefra har forsvunnet på mystisk vis. Noen som har noen tips, eller må jeg rett og slett reparere i løpet av dagen? Jeg bruker en concealer fra Biotherm ( liker ikke YSL og tilsvarende ) en blush fra shisedo, evt solpudder fra L'Oreal, mascara far Chanel. Av hudpleie bruker jeg exuviance. Endret 13. juli 2010 av Xtra_lilje
Gjest Heidila Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Man bør ha pudder over concealer og foundation. Da vil concealeren holde seg på plass og ikke svette bort eller bli gnidd ut.Den holder seg på plass hele dagen Hvis jeg ikke bruker foundation har jeg pudder under blush og solpudder,for da får jeg et jevnere resultat og det blir ikke flekkete.Det kan være lurt å ha med seg blushen/solpudderet i veska om du føler dette forsvinner iløpet av dagen Jeg har ikke hatt det problemet,men jeg bruker foundation med pudder over før jeg påfører solpudder og blush. eller mineralfoudantion i pudderform først En spray med mac fix + over sminken kan hjelpe den til å holde lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå