Gjest Embla s Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Kanskje ikke rett forum, men: Jeg hadde en veldig god venn som jeg mistet kontakt med (for 7-8 år siden ). Jeg tror vedkommende har flyttet til sverige. Hvordan kan jeg finne denne personen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 Hva med å søke på telefonkatalogen i Sverige. En grei begynnelse i alle fall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Eller utenlandsopplysningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 Prøv: Eniro - Privatpersoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Har du prøvd å søke på navnet på google? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Tusen takk. I det første forslaget fant de ingen (svensk telefonkatalog?) i Google fikk jeg opp masse info om en person ved dette navnet, men det må være en annen en den personen jeg søker. hva nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. september 2003 #7 Del Skrevet 28. september 2003 Kjenner du ingen andre som kjenner/kjente denne personen? Vet du om ett sted personen jobbet? Eller ett idrettslag eller noe han/hun var med i... Helt sikkert noen som vet hvor personen tok veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 28. september 2003 #8 Del Skrevet 28. september 2003 Ring utenlandsopplysningen, som i forslaget fra Monja. De er like flinke som den standard norske opplysningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 28. september 2003 #9 Del Skrevet 28. september 2003 Hva med å prøve å finne foreldre/søsken/nære venner av vedkommende her i Norge? De vet sikkert hvor h*n befinner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Del Skrevet 24. september 2007 Hva hvis man ønsker å søke nettet for bilder av personer man kjenner? ER det noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå