Gå til innhold

Hvilke drinker burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som holder ansvaret for catering på dagen skal også stille med bartendere. For å ha noe kontroll på tiden og antall type drikke jeg må kjøpe inn har det blitt sagt at vi kan få velge ut 2 drinker til menyen som er avanserte...

Alt som Gin og Tonic, bacardi razz og sprite, san francisco etc er enkle drinker...

Jeg har tenkt på en type 'avansert' drink og det er Mojito...men vi greier retten og sletten ikke å få snurra de små grå i å tenke på noe annet godt vi kunne ha servert....helst ved bruk av Tiquila, Smirnoff, Bacardi (havana club), bacardi rom, bacardi razz...

Blandesaker er vi fleksible på....tenkte på strawberry daquiri , men er ikke det mye mas å lage!?!?

Noen som har noen oppskrifter på gode drinker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

dere kan ha en drink som heter paparazzi:

Min lenkeMin lenke 2

, den jeg har hatt er det barcadi razz+lemon, sour mix, 7up og lime.. den er kjempe god! :ler:

Endret av tina89
Skrevet

Vi skal ha Mojito og Strawberry Daquiri i vårt bryllup. De er basert på samme type sprit (rom) og jeg tror ikke de er SÅ avanserte.

Skrevet

Vi skal ha Mojito og Strawberry Daquiri i vårt bryllup. De er basert på samme type sprit (rom) og jeg tror ikke de er SÅ avanserte.

Det er de jeg vil anbefale deg og satse på, så du er inne på noe;)

Skrevet

Vi skal ha Mojito (med Caipirinha som alternativ hvis det blir slutt på mynten), Cosmopolitan, Sea Breeze, Tom Collins og Gin/Tonic. Og så litt av hvert av blandevann i tillegg til de vanligste sprittypene.

Strawberry Daquiri er godt, men jeg tror vi holder oss til det relativt enkle. Dette er drinker som totalt sett dekker hva de fleste liker.

Skrevet

French 75! Utrolig god, frisk og søt.

Ingredienser:

2 cl gin

1 cl friskpresset sitronsaft

1 ts sukker

4 - 6 cl champagne

Fremgangsmåte:

Fyll en cocktailshaker halvfull med is og ha i brennevin, sitronsaft og sukker.

Rist godt og sil over i et godt avkjølt champagneglass. Topp opp med en god champagne.

Pynt eventuelt med et cocktailbær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...