Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Vi skal kjøpe ny TV. Vi sitter igjen med to alternativer som har like gode spesifikasjoner, nå er det kun å velge design som gjenstår... De aller fleste TV`er er sorte og blanke. Det er også det ene alternativet vårt. Det andre har en meget smal ramme i børstet stål. Jeg er i utgangspunktet ingen stål-fan, men likte likevel denne TV`en, jeg syntes den så ganske eksklusiv ut. Vi har mye sort og hvitt hjemme, men også endel farge innimellom. TV`en skal henge i stuen, altså ikke noe hjemmekino. TV`en skal henge på veggen og som tv-benk tenker jeg enten en smal vegghengt sak fra Montana (blir i så fall tilnærmet hvit) alternativt ser jeg om jeg finner et gammelt møbel i flammebjørk som ikke ruver for mye. (tenker at det kunne blitt et litt kult innslag..) Så altså; sort TV eller stål? Noen som har noen innspill...dette ble plutselig så vanskelig og i mannen er det ingen hjelp å hente - han vil helst komme seg ut døren og få kjøpt et av de på rappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå