Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jane E
Skrevet

Paasilinna anbefales meg i øst og vest, og nå begynner jeg på Kollektivt selvmord. Noen som har andre Paasilinna-bøker å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Ja, Harens år bør du lese, og den om giftmorderska, huskar ikkje kva den heiter. Fantastiske bøker!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Begynte på Den elskverdige giftblandersken, eller hva den heter. Synes språket var helt forferdelig, og orket bare tyve sider.

Ta imot anbefalinger fra folk du vet har ca. samme smak som deg. ;) Det blir helt umulig å spørre fremmede på et forum om bøkene er verdt å lese eller ikke. Jeg fikk null lyst til å lese noe annet av samme forfatter, jeg utstod ikke måten han skrev på, synes språket var platt, flatt og fullstendig sjarmløst, mens andre synes tydeligvis at bøkene hans er fantatiske.

Gjest Jane E
Skrevet

Jeg er snart ferdig, og har humret og kost meg. Kjedet meg litt av og til også, men jeg er easily bored. Ikke verre enn at jeg gjerne prøver meg på ny bok av ham.

Gjest Jane E
Skrevet

Nå er jeg i gang med Tordengudens sønn. Det går trått...

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er jeg i gang med Tordengudens sønn. Det går trått...

Selv har jeg (så langt) lest Harens År og Tordengudens Sønn. Syns de var bra begge to, men digget særlig sistnevnte. Hva er det du ikke liker ved den? :)

Gjest Jane E
Skrevet

Hm, jeg kom bare aldri ordentlig i gang... La den bort etter tredje side, har prioritert annen lesing.

Skrevet

Aha, skjønner, første kapitelet er litt tungt med en del "gudehistorie". Men anbefaler deg å ikke gi opp, for den blir så braaaa. :fnise:

Gjest Jane E
Skrevet

Har levert den på biblioteket, planlegger å prøve meg på Harens år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...