miss_dark Skrevet 1. mai 2002 #1 Skrevet 1. mai 2002 Jeg har prøvd meg på litt bretting av servietter før, men med slike vanlige detter de sammen bare vi ser hardt på dem. Noen med erfaring som vet åssen slag jeg skal kjøpe. Eller hva har dere kjøpt?
Niso Skrevet 1. mai 2002 #2 Skrevet 1. mai 2002 Jeg anbefaler Dunilin servietter. Det er tykke papirservietter med god kvalitet, som både føles og ser ut som lin, nesten i alle fall. Siden de er tykkere og mindre glatte en vanlige papirservietter vil jeg tro det funker bedre med dem...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #3 Skrevet 2. mai 2002 Dunilin er tingen veit du, de er meget bra og er de samme som blir benyttet på hotell i restauranter ved middag f.eks. Skal ha dobbeltseil bretting og med litt dekor på servietten som passer inn blir dette bare kjempefint ! Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #4 Skrevet 2. mai 2002 Jeg har laget serviettringer av ståltråd og skal derfor bare rulle serviettene. Veldig enkelt og utrolig stilig!
Augustbrud02 Skrevet 2. mai 2002 #5 Skrevet 2. mai 2002 Vi skal ha serviettene på denne måten vi: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...r/bordkort2.jpg Dermed slipper vi også dette brette-problemet. Vi skal også ha Dunilin-servietter.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå