Kløftfrid Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Såg ein tråd omkring favorittar frå MAC, og tenkte då å høyre om det finst nokre favorittar frå Make Up Store også Eg tykkjer sjølv at Make Up Store har betre augeskyggar enn MAC. Eg har diverre ikkje prøvd andre produkt enn augeskyggar, kanskje eg får nyss i nokre her? Favorittskyggen min er Sun Breeze (lys gul med diskre glitterpartiklar/shimmer). Lenke
Gjest Heidila Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Liker MUS veldig godt ! deres liquid foundation er min favoritt foundation! Jeg liker også bodyshimmeret dems i gull ( de har i lotion og pudder) Jeg er også veldig glad i blushen ! Er veldig glad i lush (en av mine favorit blushes) og peach glitterlinerene er også fine.
Honesty Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Jeg liker også øyeskyggene, spesielt Muffin, som er lys champagnefarget med skimmer. Blushene er også veldig fine; Seashell er gammelrosa uten skimmer, og veldig naturlig på, og Glam Rose (tror jeg) er knallrosa med litt glitter. Lagt med varsom hånd (og MAC #187) gir den skikkelige dukkekinn. Jeg likte også fargen på den flytende foundationen, men for min supertørre hud ble den for tørr, rett og slett.
Gjest Heidila Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Jeg liker også øyeskyggene, spesielt Muffin, som er lys champagnefarget med skimmer. Blushene er også veldig fine; Seashell er gammelrosa uten skimmer, og veldig naturlig på, og Glam Rose (tror jeg) er knallrosa med litt glitter. Lagt med varsom hånd (og MAC #187) gir den skikkelige dukkekinn. Jeg likte også fargen på den flytende foundationen, men for min supertørre hud ble den for tørr, rett og slett. så rart, har aldri hatt problemer med at den er tørr. Brukte du den for tørr hud da?
Honesty Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 så rart, har aldri hatt problemer med at den er tørr. Brukte du den for tørr hud da? Jepp, men jeg opplevde at den var fin først, men i løpet av dagen ble det tørre flekker og ujevnt resultat. Og hudpleien er tilpasset hudtypen, jeg eksfolierer og bruker rik nok fuktighetskrem, så jeg antar at den ikke var for min hud. Synd, for fargematchen var sjeldent god. Jeg er nok i overkant kresen på foundation.
Lvly Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Den brow duo eller hva den heter. Brukte den en stund på både bryn og som liner.
Gjest Heidila Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Jepp, men jeg opplevde at den var fin først, men i løpet av dagen ble det tørre flekker og ujevnt resultat. Og hudpleien er tilpasset hudtypen, jeg eksfolierer og bruker rik nok fuktighetskrem, så jeg antar at den ikke var for min hud. Synd, for fargematchen var sjeldent god. Jeg er nok i overkant kresen på foundation. ja,noen gang så vil huden være vrang :/ Har du prøvd med foundationbase? Og bruker du pudder over fondation?
Gjest Katee Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Blushen som Honesty nevner (Sea shell) + øyenskyggen Diva (svartlilla).
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Hvor ligger Make Up Store i Trondheim?
Gjest Heidila Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 Hvor ligger Make Up Store i Trondheim? de har flyttet til dronningens gate 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå