Gjest fireflies Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Hvilke applikasjoner på iPhone er deres favoritter?
*Joyce* Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har mine favoritter i ulike kategorier... Men de jeg bruker mest er Yr, Trafikanten, Hipstamatic, Just Light, en yoga-app, og spillene Sneezies og Angry Birds. I tillegg har jeg 4 apps som datteren min liker godt - Peekaboo Wild og Peekaboo Farm, I Hear Ewe og Matching Zoo.
O'hara Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Fersk i iPhone-verden, men har fått dilla på ett par spill.... Angry Bird og iBubble. Ellers bruker jeg Matprat og yr, samt Camera+ og Emoticons (og 1881 og gulesider)
Gjest fireflies Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Mine favoritter: iDeli - Gir deg tilbudspris på div varer på Deli de Luca 7-Eleven - Det samme som over Shazam - Gir deg navnet på sanger du ikke vet navnet på, ved å la programmet "høre" sangen i noen sekunder. Spill: Unblock me - Strategisk logikkspill som man blir superlett avhengig av U Connect - Enda et logikkspill som man blir lett avhengig av Ninja Free - Morsomt platformspill
Lvly Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 (endret) De jeg bruker mest er babybump - app for gravide ipregancy - enda en app for gravide, men disse to er litt forskjellig bygd opp. Bruker de litt forskjellig. itranslate - genial oversetter, men har enkelte feil. touchcloset - har ikke alle klærne mine her, men prøver å legge inn ettersom jeg kjøper. Greit å se hva du allerede har, sette sammen antrekk til du skal ut om du har ledig tid og ikke er hjemme, huske hva du har brukt ol. Ellers har jeg feks. også shazam - finner hvilken sang du hører på heter og lagrer disse vg tvguide - om jeg er for lat til å se gjennom alle programmene på tv etter noe bra ebay - om jeg ikke er hjemme er denne kjekk hvis jeg har bydd på noe og må følge med appbox lite - oversikt over når en har mensen, tipsekalkulator ol. Spill: Cluedo, Scrabble, Prison tycoon, cooking dash, sol free (kabal osv), flight control, airport mania, stranded og tower free. Endret 13. juli 2010 av Lvly
Gjest fireflies Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 touchcloset - har ikke alle klærne mine her, men prøver å legge inn ettersom jeg kjøper. Greit å se hva du allerede har, sette sammen antrekk til du skal ut om du har ledig tid og ikke er hjemme, huske hva du har brukt ol. Genialt, den skal lastes ned
Lvly Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Genialt, den skal lastes ned Du kan forresten også se og redigere garderoben på nett Trenger en update, men ut i fra det jeg har hørt så skulle det komme om ikke så altfor lenge =)
Facepainter Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 De jeg bruker mest er yr, Bejeweled Blitz, Matprat/Gilde/Tine, Shopstyle, QRank, iTunes remote, Telenor faktura, Messenger og NRK P3.
RedFox81 Skrevet 14. juli 2010 #11 Skrevet 14. juli 2010 Absolutt favoritt er Stanza, en applikasjon for å kunne lese e-bøker. Ellers iBubble, bejeweled2, yr, imdb, wikipedia, ebay, facebook, Angry Birds, trafikanten,sleep cycle er de jeg bruker mest.
Gjest fireflies Skrevet 16. juli 2010 #12 Skrevet 16. juli 2010 Her kommer det noen fler applikasjoner: iNærheten: Viser deg hvor nærmeste butikk, bank osv er via kart. FreeAppADay: Gir deg et kostnadsfritt spill, som egentlig koster noe, hver dag. Chomp: Se hvilke applikasjoner andre anbefaler. Rocket Bird: Morsomt spill hvor det er om å gjøre å fly så langt som mulig, uten å treffe trærene og de andre hinderne. Noen som har fler applikasjoner de kan anbefale? Man får jo aldri nok
plosiv Skrevet 17. juli 2010 #13 Skrevet 17. juli 2010 De fleste jeg liker er nevnt, men: Facebook, tweetdeck og shazam - alle gratis. Og en ganske ny en som heter Dejlig app - som er lagd av Visit Denmark tror jeg. Gratis og veldig morsom. :D
twilight01 Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 - Facebook - Echofon (twitterklient) - Twitter for iPhone - Meal Diary (enkel mat/trenings dagbok) - Angry Birds (spill) - LockBox (til oppbevaring av koder,pin,info osv. Med passord.) - 1881 - Google Earth - iMovie (til iPhone 4. Filmredigering) - 2Do Lite (To-do liste:-) - Shazam (kjenner igjen sanger) - iStudiez lite (for studenter) - Camera + - Foursquare (GPS lokaliserings RL- spill greie) - iP free (menstruasjonssyklus) - Wikipedia - Tripadvisor - iGtalk (gmail chat) - iTranslate - iConvert Free (meter,kilo osv.) - Currency (valutakurser) - Checklist :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå