jea Skrevet 27. september 2003 #1 Skrevet 27. september 2003 Hva syns dere om messen? Fikk dere kjøpt kjole..?
Bente Skrevet 27. september 2003 #3 Skrevet 27. september 2003 Var først i køen, fikk ikke kjolen jeg skulle ha...ennå jeg fikk vite at de skulle ha flere i min modell...fant bare 1 kjole i mitt merke/modell og det var str.36. Er ikke særlig happy nå nei....
Snurre Skrevet 27. september 2003 #4 Skrevet 27. september 2003 Var det ikke noe bra utvalg ? eller var det for mye mennesker ? Er veldig spent på hvordan det var siden jeg ikke fikk mulighet til å ta meg en tur :o
Bente Skrevet 27. september 2003 #5 Skrevet 27. september 2003 Det var endel folk ja, greit utvalg tror jeg...men så så jo jeg etter kun 1 kjole da! Fine lokaler og stressa hjelpere :-? Dro som sagt hjem uten kjole... :cry:
nessi Skrevet 29. september 2003 #6 Skrevet 29. september 2003 Utrolig dårlig utvalg av kjoler i store størrelser, enda de reklamerte med at det skulle de ha. Fikk senest fredag svar på email med spørsmål om et merke jeg ville ha. Joda flere av den i store størrelser. Så ikke en.
14062003 Skrevet 29. september 2003 #7 Skrevet 29. september 2003 Joda flere av den i store størrelser. Så ikke en. Hva definerer du som store størrelser og hva definerer andre, klesprodusenter, som store størrelser? Jeg synes ikke jeg er stor, bare litt kraftig, men det er en utfordring å finne klær i størrelse 46. Tenk på de som da virkelig er store (typ opp mot 60-tallet i størrelse)! Jeg skjønner ikke at produsentene kan ha samvittighet til å drive slik.
nessi Skrevet 29. september 2003 #8 Skrevet 29. september 2003 Hva definerer du som store størrelser og hva definerer andre, klesprodusenter, som store størrelser? Jeg spurte på forhånd spesifikt om kjoler i størrelsen 50 -54 (er så stor forskjell på forskjellige merker). Enig i at det er stor forskjell i hva man definerer som store størrelser. Skrev email til en brudeforetning og spurte om de hadde store størrelser, og jada, det hadde de. Da jeg kom hadde de et par kjoler liten 50 str, mens største prøvekorsett var i størrelse 44. Tja.............. takk for meg sa jeg da.
Tyren Skrevet 29. september 2003 #9 Skrevet 29. september 2003 Hmmm, er litt bekymra når jeg leser om salget... Kjolen min var til salgs der og var en str 48, men den kunne lett syes ut 5-6 cm og da hadde den fint vært en str. 50.....
Ingeborg Skrevet 29. september 2003 #10 Skrevet 29. september 2003 Jeg var heller ikke spesielt imponert over utvalget, og jeg er en helt "standard" str. 40-42. Så det ble ingen kjole på meg der heller, nei!
Gjest Tex Skrevet 29. september 2003 #11 Skrevet 29. september 2003 Hmmm' date=' er litt bekymra når jeg leser om salget... Kjolen min var til salgs der og var en str 48, men den kunne lett syes ut 5-6 cm og da hadde den fint vært en str. 50.....[/quote'] Fikk du solgt den? Hadde du oversikt over hvor den befant seg eller var du ikke der hele tiden? Så du noen som prøvde den, ble den bra behandlet og hvordan så den ut hvis du fikk den igjen...? Jeg så så mange jenter som kastet rundt på kjoler at jeg ville aldri i verden solgt kjolen min der....
Tyren Skrevet 30. september 2003 #12 Skrevet 30. september 2003 Tex: Jeg fikk ikke vært på salget som jeg hadde lyst til. Hadde jo veldig lyst til å se om kjolen ble behandlet bra og om den ble solgt! Foreløpig så har jeg ikke hørt om den ble solgt, fikk beskjed igår om at jeg vil høre noe i løpet av de nærmeste dagene :-? og at de fikk solgt 75% av kjolene og jeg håper min var en av de.... Hvis den ikke ble solgt, bør den være i like fin stand når jeg får den tilbake, som da den ble levert :x Jeg venter ihvertfall i spenning!
Bride Skrevet 30. september 2003 #13 Skrevet 30. september 2003 Tyren: Jeg var på salgget, og det var veldig bra. De fra Bc gikk rundt og holt folk i ørene og ga beskjed om at de måtte opføre seg skikelig med kjolene, så jeg tror du kann ta det helt med ro. Jeg har jo set kjolen din, og vet at denn er fin, så du skal ikke se bortt ifra at denn er solgt: jeg kjøppte ny kjole og er kjemppefornøyd!!! :D :D Hvis noen har rpøvvd kjolen din, og den ike er solgt, viser det ihvertfal at de har vært interesert!!! - Om dene ri lik stand som da du levert inn kjolen din, betyr jo det att ingen orket å se nærmere på den og det er jo ihvertfal ike bra! Bride'en
Tyren Skrevet 30. september 2003 #14 Skrevet 30. september 2003 Ble litt roligere der Bride!! Det er så hyggelig når noen skryter av kjolen min, så takk igjen! :oops: Jeg håper ihvertfall i det lengste at den ble solgt til noen av jentene som var interessert i forkant og som skulle på salget! :D Gratulerer med din nye kjole forresten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå