Gå til innhold

Bryllup i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen som har giftet seg i Bergen som vil fortelle om lokalet de hadde og om de var fornøyd eller ikke? Hva var bra? mindre bra? Pris? hadde dere alkoholen selv?

Vi skal gifte oss i 2012 er jeg alt for tidlig ute da? Vi bor i Fana så tenker litt på lokaler i nærheten. Noen som har sett på skytterhuset på Stend etter at det ble fikset? villa skjoldnes? Bildene til Ran seilforening på Sotra så jeg helt utrolig ut. Noen som har erfaring derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, og gratulerer med bryllup...

jeg skal gifte meg i bergen i 2011.

vi skal ha festen på kronstad hovedgård, jeg har vært å sett på det og det er et fantastisk lokale. det beste er at man kan ta alkohol med selv, de står kun for det alkoholfrie:)

i tillegg i kuvertprisen du betaler for er det inkl, oppdekking, 2 ganger servering, rydding, servering av drikke, og blomsteroppsatser til bordene. kuvertprisene er ikke dyre synest jeg. men må bestilles fra gategourmet:)

jeg var altfor sent ute med å bestille så jeg fikk ikke den datoen vi hadde bestemt oss for til tross for at vi faktisk var 13 mnd i forveien, så det gjelder å være tidlig ute:)

Lykke til med forbredelsene:)

Skrevet

Vi hadde både seremonien og selskapet i Urdihuset og var strålende fornøyd. For oss var det helt perfekt fra ende til annen. Nydelige lokaler, og veldig rimelige priser. Der kjøper dere også alkoholen selv, det sparte vi mye på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...