Gå til innhold

Gjennomsiktige, hvite topper og hvite bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere under hvite, ettersittende topper og hvite, tynne bukser for å unngå at undertøyet synes ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes mye fine bodyer å få kjøpt kan kanskje bli fint under.

Skrevet

Om ikke undertøyet skal vises litt, bruker jeg hudfarget undertøy.

Skrevet

Litt avsporing, men hva synes dere om de som ikke tenker over slik? Jeg lar ikke trusa synes under buksa, men når jeg bruker hvite topper driter jeg ofte i det. Ser det uflidd ut?

Skrevet (endret)

Jeg synes det ser harry ut når man kan se hvilken farge folk har på undertøyet gjennom klærene ;)

Endret av Shade
Skrevet

Jeg har noen ettersittende, hvite topper, og det ser ut som om jeg har glemt å se meg i speilet når BH'en tydelig synes gjennom....og hvite/lyse bukser hvor fargen på undertøyet synes er bare ikke pent...

Skrevet (endret)

En hvit BH, helst en med minst mulig blonder og detaljer og som går over hele puppen, ikke halve. Sånn at overgangene blir litt "smooth" og ikke fulle av bulker og kanter.

Har sjelden brukt hudfarget undertøy, kansje det fungerer bedre? Ellers får det bare stå til.

Ofte er plagg ganske tynne og da synes ting under uansett hva man har på seg. Litt med kvaliteten på de stedene jeg handler kanskje, men tynne materialer er ganske utbredt uansett :overrasket:

Synes forøvrig ikke at det er harry at undertøyet synes igjennom, men det kommer selvfølgelig an på personen, stilen og anledningen og totalen av det... Man kan jo ofte ane glimt av undertøyet om folk har på noe kroppsnært eller ettersittende. Er vel bedre at man ser undertøyet enn at man går uten? :fnise:

Hvite tynne bukser bruker jeg så godt som aldri, så der kan jeg ikke uttale meg.

Endret av GreenTea
Skrevet

Hudfarget undertøy funker best under hvite klær :)

Skrevet

... Vil bare legge til at jeg snakket om litt løsere bluser/topper. Så man kan ikke se bh'en sånn egentlig, kun at det er litt mørkere i det området. ;) Fortsatt harry? Jeg finner ikke undertøy som passer, så når jeg ført finner noe, så kan jeg ikke vektlegge farge/utseende :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...