Gjest boobla Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Noen som har erfaring fra Medicus i Trondheim?
hegejenta30 Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Ikke annet enn at de er dyktige gynekoler - skal ta kontakt med de selv for utredning nå etter sommerferien. Så kan sikkert komme med mer informasjon om hvordan de oppleves da!
Gjest boobla Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 hei! har du vært der? vi skal dit snart på samtale
hegejenta30 Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Det skal vi og - midten av september. Er spent! Både gleder oss og gruer oss... Min kjære har ordnet seg med fri den dagen så vi har mulighet til å "komme" oss etter samtalen. Tror vi trenger det - ser for meg masse informasjon på en gang - og kanskjee til og med noen undersøkelser om de har tid/kapasiytet til det.
Gjest boobla Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Jeg har fri den dagen jeg også, men samboer tar det i pausen sin, stakkar. kanskje han oxo skulle søke om fri. det var ikke så dumt altså, men vi skal dit nå på mandag da, så kanskje litt kort varsel.. d blir spennende.. håper det går veien for oss da!
hegejenta30 Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Gjerne fortell hvordan det gikk etterpå! Krysser fingrene for dere!
Gjest boobla Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 ja, ja, kan godt fortelle.. du å krysser fingre å tær for oss begge <3
Gjest boobla Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Fikk mld fra medicus i dag, om at timen er blitt flyttet grunnet et møte el noe, så må vente til mittes av semptember vi å.. men, men spiller ingen rolle hverken fra eller til, men har så lyst til å komme igang liksom!!! Får smøre meg med tålmodighet..
hegejenta30 Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Så kjedelig da! Og på så kort varsel egentlig! Men, det blir! GOD HELG, så meldes vi etterhver! *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå