Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Er det noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg å lage monogram? Jeg er så utrolig lite flink med pcen så jeg klarer ikke få til dette selv dessverre:(
Gjest Smaragd Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Hva er du ute etter da? Å lære å lage det selv, eller å få det laget til deg?
Americanbride Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Burde ikke kuppe tråden.. men jeg kunne gjerne tenkt meg å fått laget et monogram for vårt bryllup. Hvis noen kunne hjulpet meg med det, så hadde det vært topp!!! Felles etternavn starter på M, mitt fornavn på L og hans fornavn på M. Ser noen bruker etternavnsforbokstaven i midten og noen bruker &. Beklager "Anonym bruker" hvis du føler jeg kupper tråden din.. men tenkte jeg kunne spørre om hjelp i samme tråd :-)
Americanbride Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 en liten ting til... Våre farger er i Kongeblå, sølv og ivory...
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Det er mulig at du kan kontakte en desiger for hjelp? Aner jo ikke hvor du bor, men jeg kjenner noen som brukte et firma i Telemark, de holdt kontaken via telefon/mail og funket visst fint. det var Holtskog Nyhuus design, http://www.holtskog-nyhuus.no ellers kan du jo evt se under design i telefonkatalongen eller kontakte en skole som underviser i kunst/design ol?
Pebbles Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 (endret) Søker dere litt rundt her inne vil dere finne fremgangsmåte til å gjøre det selv. Det er også mulig å "stjele" noen tips fra monogrammer som allerede er laget Americanbride: ønsker dere i fargetemaet, eller sort, med eller uten bokstaven til etternavnet (kan kanskje bli vanskelig å se en M i bakgrunnen når det er en M og L oppå) Edit: Har lagt med noen enkle forslag på ML Endret 20. juli 2010 av Pebbles
Sarabi Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Vet ikke om denne enda er aktuell.. ser at den er litt gammel, men jeg kan lage monogram visst du er interessert
leana Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Vet ikke om denne enda er aktuell.. ser at den er litt gammel, men jeg kan lage monogram visst du er interessert åå, kunne du tenke deg å lage for meg også? hadde vært kjempetakknemlig! Isåfall er bokstavene våre K og V. Og hvis fargene er av interesse er de hvitt, ivory, bronse, champagnefarger Sorry, lesser på med informasjon her. kunne du tenke deg å gjøre det for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå