Gå til innhold

Hva syns du om dette antrekket?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er tråden der vi legger ut bilder av antrekk vi liker, og lar andre kommentere hva de mener om det.

Det kan være et bilde av deg selv i klær som viser stilen din, eller noe du har funnet fra nettet.

Begynner med denne

Ligner veldig på min egen stil, liker å gå i korte kjoler eller shorts, med wedges, sandaler osv.

Er dette noe du selv kunne gått i ?

:)

Endret av sophiaM
Videoannonse
Annonse
Gjest Katee
Skrevet

Dette er tråden der vi legger ut bilder av antrekk vi liker, og lar andre kommentere hva de mener om det.

Det kan være et bilde av deg selv i klær som viser stilen din, eller noe du har funnet fra nettet.

Begynner med denne

Ligner veldig på min egen stil, liker å gå i korte kjoler eller shorts, med wedges, sandaler osv.

Fin tråd!

En sommerdag kunne jeg fint godt med det antrekket :) Liker godt kjoler med litt print og belter til.

Selv er jeg en strømpebukse-/tights-jente som liker denne stilen:

http://www.fash-eccentric.com/blog/wp-content/uploads/2008/01/112007_gossip_200x400.jpg

Liker kjoler, pene strømper og en litt klassisk, sofistikert stil med litt dramatiske detaljer (en fargeklatt, et tøft mønster, et spesielt stoff) :)

Skrevet

Fin tråd!

En sommerdag kunne jeg fint godt med det antrekket :) Liker godt kjoler med litt print og belter til.

http://www.fash-eccentric.com/blog/wp-content/uploads/2008/01/112007_gossip_200x400.jpg

Liker kjoler, pene strømper og en litt klassisk, sofistikert stil med litt dramatiske detaljer (en fargeklatt, et tøft mønster, et spesielt stoff) :)

Kjolen Leighton Meester har på her er nydelig, absolutt nydelig. Har funnet en nesten lik. Denne stilen liker jeg også kjempegodt! :)

Skrevet

Kjolen Leighton Meester har på her er nydelig, absolutt nydelig. Har funnet en nesten lik. Denne stilen liker jeg også kjempegodt! :)

Har også noe lignende den kjolen, en lang blondetopp fra Bikbok tror jeg. Passer jo også perfekt med den svarte blondestrømpisen på bildet.

Gjest Katee
Skrevet

Ååå! Kan jeg spørre hvor du fant den? :rødme: Jeg elsker den kjolen, men har ikke funnet noe som ligner :sjenert:

Skrevet

Ååå! Kan jeg spørre hvor du fant den? :rødme: Jeg elsker den kjolen, men har ikke funnet noe som ligner :sjenert:

Fant den på Topshop i Oxford Street, på lastbuy. For omtrent et halvt år siden. Godt mulig om noen butikker har den enda. Fant den ikke på Topshop.com da :tristbla:

Gjest Katee
Skrevet

Fant den på Topshop i Oxford Street, på lastbuy. For omtrent et halvt år siden. Godt mulig om noen butikker har den enda. Fant den ikke på Topshop.com da :tristbla:

Da får jeg jakte videre :)

Skrevet

Da får jeg jakte videre :)

Forresten, se på asos.com eller nelly.com, de har noe som ligner litt :) Lykke til på letingen!

Gjest strykebrett
Skrevet

Begynner med denne

Det der kunne jeg lett ha gått i, syns antrekket var kjempefint :)

Skrevet

Sienna Miller er et av mine stilikoner, og jeg eeeelsker stilen hennes. Her er et eksempel på noen av hennes outfits:

1

2

3

Hva syns du? :)

Skrevet

Fin tråd!

Fantastisk fin kjole.

Skrevet

Sienna Miller er et av mine stilikoner, og jeg eeeelsker stilen hennes. Her er et eksempel på noen av hennes outfits:

1

2

3

Hva syns du? :)

Alle kjolene kunne jeg brukt.

Gjest Katee
Skrevet

Jeg digger Blair sin stil. For meg blir de røde strømpene litt for skrikende, men det er jo signaturfargen til Blair og det funker for henne, syns jeg. Kunne fint godt med det antrekket, men hadde nok brukt en sterk blåfarget strømpebukse :)

Digger shortsen og skoene!

Skrevet

Det som er mest "meg", og som eg syns eg kler best, er kjolar i sånn 50-tallssnitt, som framhevar byste og midje, med vidt skjørt som stoppar omtrent ved kneet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger Blair sin stil. For meg blir de røde strømpene litt for skrikende, men det er jo signaturfargen til Blair og det funker for henne, syns jeg. Kunne fint godt med det antrekket, men hadde nok brukt en sterk blåfarget strømpebukse :)

Digger shortsen og skoene!

Liker egentlig Serena sin stil bedre enn Blair sin. Også er ejg også en av de som har Sienna miller som moteforbildet

Gjest Serena
Skrevet

Liker egentlig Serena sin stil bedre enn Blair sin. Også er ejg også en av de som har Sienna miller som moteforbildet

Balir er veldig preppy, mens Sienna , uten at jeg skal påstå at jeg vet så altfor mye om stilen hennes er litt mer hippie aktig. Serena sin stil er forresten inspirert av Sienna.

Skrevet

Liker fargerike klær, søte kjoler og skjørt, morsomme mønstrede tights/strømpebukser, alvekjoler(og jakker) med lang spiss hette, doc martens sko, og ikke minst mest mulig BLÅTT! Stilen min er så innavla av tidligere stiler, men det funker :) (savner det blå håret mitt gjør jeg :( )

Skrevet

Liker kjoler til midt på låret, skjørt i samme lengde, leggings/buksetights med tunikaer som akkurat dekker rumpa over, ettersittende, figursydde plagg som fremhever figuren. Liker farger som turkis, lilla, grønt, hvitt helst uten prangende mønstre. Liker ballerinasko, eller søte sko med litt hæl. Feminint, søtt, sexy og elegant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...