Gå til innhold

Loggføring av sex?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Typen min har begynt å føre opp alle ganger vi har sex i en liten notisbok, samt datoene, slik at han ser hvor mange ganger vi gjør det hver mnd.

Er dette vanlig, eller er han rar?.... :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhhh...Ja, det er ganske rart :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han er vel en sånn type som liker å notere ting, det er vel ikke noe galt i det? Er du redd for at han skal misbruke notatene på noen måte? Om det er vanlig vet jeg ikke, for det er vel ikke såny folr pleier å utbasunere til alle og enhver. men har er ikke unormal selv om han skriver opp dette. For å være unormal må du gjøre mye villere ting enn å skrive opp noe du gjør i en bok.

Gjest Gjest
Skrevet

Si at han heller kan notere det ned i en dagbok, enn i en notatbok. Med dagboken så vet du at den skal ikke vises til andre :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Si at han heller kan notere det ned i en dagbok, enn i en notatbok. Med dagboken så vet du at den skal ikke vises til andre :)

Hæ? Hvis han vil vise det til andre spiller det da ingen rolle om det står Notatbok eller Dagbok utenpå boka?

Gjest Gjest
Skrevet

Ohh.. psykovibber!

Feil. Aspergvibber.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eeeeh.. :eeeh:

Han er rar. Det er neppe vanlig.

Og eg hadde vel egentlig ikkje likt det. Hadde liksom ikkje vært så enorm turn-on å vite at han noterer seg ned antall + dato (og meir?) vi har sex, av ein eller annen småsprø grunn.

Hvorfor i all verden?

"Å, men vi har jo bare hatt sex 13 ganger denne mnd. Forrige mnd hadde vi sex 17 ganger."

Rare mannfolk.

Gjest Blondie65
Skrevet

Feil. Aspergvibber.

Feil. Agurk og fellesferievibber. Som i ... å gud så vi kjeder oss i ferien. Tro om det skjer noe spennende på KG - vibber ...

Setter på :popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vil vel si det er en snedig ting å gjøre. Egentlig ganske turn-off.

Gjest Gjest
Skrevet

Feil. Agurk og fellesferievibber. Som i ... å gud så vi kjeder oss i ferien. Tro om det skjer noe spennende på KG - vibber ...

Setter på :popcorn:

Aspergere synes tall og fakta er fascinerencde. Uansett hvor irrelevant det må oppfattes for oss andre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Typen min har begynt å føre opp alle ganger vi har sex i en liten notisbok, samt datoene, slik at han ser hvor mange ganger vi gjør det hver mnd.

Det høres kanskje sært ut, men jeg gjorde det en periode da mannen min til stadighet klaget over at vi hadde lite sex selv om vi ikke hadde spesielt lite sex. Da var det greit å ha en loggbok å vise til for å vise at vi har faktisk en god del sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Aspergere synes tall og fakta er fascinerencde. Uansett hvor irrelevant det må oppfattes for oss andre.

Ååååh, der kan du ta så altfor feil! ha ha ha!

Aspergers har problemer med sånt, så fremt man ikke er veldig interessert i det.

Jeg hater tall, matte er mit svakeste fag. Men jeg er svert nøyaktig på andre ting og fokuserer på ting andre tar som irrelevant. Jeg kan gå dypt inn i filosofi, men liker ikke at noe aldri blir helt 100%.

Tror du tenker på Autisme.

Det er interessen, så tall er ikke noe alle som oss har nei. Men de fleste med autisme har det + de med tvangstanker. Og tvangstanker har aspergere, noe som kan få fram tellemani, men nei, det er vanskelig å si at vi syns det er "facinerende". Selv ikke for autister.

Tilbake til tema:

Tvangslidelser?

Skrevet

Tja, ganske rart, meeeen folk har jo ulike interesser..han er kanskje glad i statistikk og søylediagram og sånt. Kanskje det blir en power point fremvisning fra han en dag. :Nikke:

Gjest No_glitter
Skrevet

Høres snålt ut. Svarer han ikke hvis du spør hvorfor han gjør det????

Gjest AnonymBruker
Skrevet

:ler:

Interessant! Hva skriver han i loggen da?

- Dato/klokkeslett?

- Hvor?

- Vær?

- Med hvem???

- Varihet?

- Stillinger?

- Antall jokk pr stilling?

- Orgasmer? Antall?

- ......

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Kan jo være han bare gjør det på artig også. Dere er flinke til å krisemaksimere her. Han skriver ned at dere har sex, det er ikke bedre eller verre enn det.

Skrevet

Haha. Det var jo litt morsomt, da :) Men jeg tror ikke det er noe gale med han av den grunn, slik noen her hevder. Hvis det plager deg, kan du jo alltids prate med han om det?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det selv i en del år. Synes bare det var morsomt å føre statistikk over det. Brukte samme notisboka som der jeg førte oversikt over menstruasjonen min, og syntes også det var greit å kunne gå tilbake dersom jeg ikke fikk mensen på tida og se om det hadde vært mye risikoaktivitet rundt eggløsning. Det er vel litt sært, men jeg har ingen diagnoser knyttet til slike ting, synes bare skjemaer og statistikk er morsomt. Slutta med det fordi det ble for mye å holde rede på etterhvert, og noen av de jeg hadde sex med syntes det var ubehagelig. Ta det opp med han dersom det plager deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...