Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Finnes det nettbutikker i Sverige som selger garn og er billigere enn her hjemme? Blir mye penger når man strikker mye....
Octavia Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Finnes det nettbutikker i Sverige som selger garn og er billigere enn her hjemme? Blir mye penger når man strikker mye.... Vet ikke om det er billigere i Sverige, men du kan vel bestille fra England eller USA f.eks?
Zzyzx Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Problemet er at man fort overstiger 200-kronersgrensa, og da blir det ikke så billig likevel.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg bor i utlandet og foretrekker å kjøpe garnet mitt i Norge. Det er faktisk ganske rimelig og mye bedre kvalitet enn mesteparten av det garnet man finner andre steder. I Norge får man fint kvalitetsgarn til en ok pris, f.eks. ren alpakka i Norge koster det samme som billig blandingsgarn her jeg bor. Hvis du derimot er ute etter godt utvalg i syntetisk garn, så er utvalget mye større i USA og nedover i Europa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå