Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Vi har bestemt oss for at vi vil ha et barn til:) Men skuffelsen er like stor hver gang mensen kommer. Hadde et lite håp denne gangen, men nå i kveld så begynte jeg å blø. Jeg er så skuffet:( Måtte bare lufte tankene mine
wahaj Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Du får prøve å tenke som så at da er det større sjanse for at det treffer på neste forsøk
Gjest boobla Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Vi har bestemt oss for at vi vil ha et barn til:) Men skuffelsen er like stor hver gang mensen kommer. Hadde et lite håp denne gangen, men nå i kveld så begynte jeg å blø. Jeg er så skuffet:( Måtte bare lufte tankene mine TRØSTE TRØSTE Er i samme båt selv.. ikke morro, nei!!
Charm Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Har det på samme måte selv... Kom hjem fra jobb i dag og da var den kommet, og tårene trillet
jeg skal ha barn Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 huf da samme her, blir skkelig lei og skuffet hver gang eg får mensen
Gjest boobla Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Håper det ordner seg for dere... Jeg venter også fortsatt.... Håper ikke tante rød kommer neste gang!!
Niennas Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Jeg forstår hvordan denne følelsen er. Den er grusom, og blir egentlig verre for hver måned du går å venter. Hvis du har prøvd en stund, og da mener jeg virkelig prøvd, med eggløsningstester, så ta kontakt med legen din. Det gjorde jeg. Det viste seg at ingenting var galt med meg. Og nå, nå er jeg gravid for andre gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå