Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er nok mer av meg enn bare håret som må reddes, men jeg tar 1 ting om gangen her.

Det var en gang, her for et par dager siden, en kjekk ung mann som gikk å la seg.

Da han våknet dagen etter, så han sån her ut... Bare se på det tynne, shtøgge, pistrete håret da... Det er jo helt latterlig! For ikke å snakke om at det faktisk ser ut som jeg holder på å dø. Da er det på tide med en forandring.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs557.snc3/30477_10150233870410433_714930432_13407749_1921169_n.jpg

Jeg er kunstner, og det er en kjent sak at vi ofte er mennesker som ikke er helt inn i det der med mote og å se så fjong ut, så derfor har jeg rett og slett bare latt utseende mitt dø på den måten der, å det er jo ikke nødvendigvis så positivt (jeg vil jo gjerne finne meg dame og få meg en familie en gang i tiden, å det der var ikke mye å stille opp med, føler jeg! hehehe)

Jeg vil gjerne ha en sveis som kler meg og personligheten min, så det må være noe som er litt unikt og kreativt.

Er så lei av å ha hår på brødskiva nå, så jeg belønner personen som finner en sveis jeg vil ha, med en fin liten hundrelapp... Hvis sveisen er ekstra kul så kansje jeg tilogmed slenger inn en hundrelapp til!

På forhånd hjertlig hilsen Yme.

Endret av Het Potet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du er ganske kjekk, jeg, Yme. Du bor ikke tilfeldigvis i Oslo?

Gjest strykebrett
Skrevet

Det håret der er jo bare helt storartet! Klin på et smil så blir du fjong som bare det :)

Gjest fireflies
Skrevet

Henger meg på de som synes du så kjekk ut ;)

Skrevet

Bor du i Oslo vil jeg anbefale å ta en tur til Black & Svart (ja, dritteit navn, men veldig bra frisør) og be om unik og kreativ redning der. Etterpå kan du ringe meg. Egentlig kan du godt ringe før også.

Skrevet

Det er veldig hyggelig å høre at jeg er kjekk, men jeg føler ikke helt at det hjelper meg å finne en ny sveis.

Som sagt, hyggelig å høre, så jeg tar gjerne imot sånt på PM, så kan denne tråden bli brukt til hårfrisyrer ;)

Det håret der er jo bare helt storartet! Klin på et smil så blir du fjong som bare det :)

Verden er et fælt og grusomt sted før klokka 11:00, så jeg ser ingen grunn til å smile før det! hehe

Det ser unektelig litt stusselig ut det der, Yme. Men jeg har funnet en flott sveis til deg - perfekt for deg som er kunsnter og alt: http://www.overidon.com/wp-content/uploads/2009/09/haircut_illusion.jpg

Det var et godt forslag, Bodillen, men uansett hvor mye "gi faan"instilling jeg måtte ha, så hadde jeg ikke turt å gå sånn :P

Bor du i Oslo vil jeg anbefale å ta en tur til Black & Svart (ja, dritteit navn, men veldig bra frisør) og be om unik og kreativ redning der. Etterpå kan du ringe meg. Egentlig kan du godt ringe før også.

Jeg er i Oslo rett som det er, så det var ikke noe dum idè!

Vil du at jeg skal ringe mens jeg er der også, eller? ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva slags frisyre ønsker du deg da? :)

og hvor lang er penisen din? :sjenert:

Skrevet (endret)

Hvaslags frisyre?

En med hatt og nese på, å den skal være blå.

Penisen min er en mektig imponerende sak! Sist jeg målte var den nesten like lang som det ytterste leddet på tommelen min(også er den på en måte forma litt som en sitron), men det er en stund siden, så nå er den sikkert litt lengre til og med!

Endret av Yme
Skrevet

Jeg er i Oslo rett som det er, så det var ikke noe dum idè!

Vil du at jeg skal ringe mens jeg er der også, eller? ;)

Åh ja! :rødme:

Men for å være litt seriøs, jeg mente det med Black & Svart helt alvorlig. En herre jeg kjenner pleier å klippe seg der, og han ser alltid veldig stilig ut på håret.

Ellers kan sikkert Big Boy trå til, han har klipt vanvittig kule frisyrer på en del venner av meg.

Skrevet (endret)

Denne sveisen er aldri feil, Yme.

Jeg ser at han kledde den sveisen bra, men om du ser på det tynne, pistrete håret mitt så er ikke det der en sveis som hadde funka, pluss at det krever sirka 1 boks med slim fra helvete hver gang man skal ut.

Setter pris på forslaget, å du får poeng for å være den eneste som har kommet med bilder hehe

Åh ja! :rødme:

Men for å være litt seriøs, jeg mente det med Black & Svart helt alvorlig. En herre jeg kjenner pleier å klippe seg der, og han ser alltid veldig stilig ut på håret.

Ellers kan sikkert Big Boy trå til, han har klipt vanvittig kule frisyrer på en del venner av meg.

Svaret mitt blei litt langt, så jeg sendte på pm :)

Endret av Yme
Skrevet

Prøver å legge inn bilde :gjeiper: var visst ikke så lett. :kjefte:

post-32483-1279193189,342_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Prøver å legge inn bilde :gjeiper: var visst ikke så lett. :kjefte:

Æææ... Hvis jeg ser Yngve i en slik hårsveis ser jeg meg nødt til å skinne han umiddelbart. :O

Og nei, han ser seg nødt til å bruke rettetang med en slik sveis, og det vil jeg ha meg frabedt når det gjelder en slik krølle som han. :-(

Veldig lite her er svar på det Yme spør om i grunn.

Jeg syns du bare skal stusse det litt, klippe det opp littebitt foran, og det holder jam... :lur:

Endret av Sæzzy
Skrevet

Personlig synes jeg du hadde blitt kjempekul om du hadde raka av deg alt håret :) Jeg ser at du ville kledd det. Du ville sett ganske badass ut med det skjegget og piercing og alt ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er seriøst REDD for håret ditt, ville jeg vurdert en aldri så liten tur til psykologen :)

Skrevet

Hvis du er seriøst REDD for håret ditt, ville jeg vurdert en aldri så liten tur til psykologen :)

Hadde overskriften hans vært Redd FOR håret mitt!! så kunne kommentaren din vært litt artig, men den gang ei...

Skrevet (endret)

Hei yme:)

likte den Øverste frisyren (og fyren;))i linken under veldig godt.

Min lenke

Litt kort og rufsete som du egentlig bare kan la være å style siden det er såpass kort, eller du kan bruke litt produkt i det for ønsket form. Tror du ville kledd det!

Endret av FastEnde
Skrevet

Jeg støtter forslaget om å ta nesten alt håret. :)

Tynt pistrete hår, og spesielt i den lengden du har nå er ikke spesielt fint (synes jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...