Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har en sønn på seks år som aldri har møtt faren sin.Da jeg fortalte faren hans at jeg var gravid,slo han meg..og jeg reiste fra han.Har ikke snakket med han siden.Da var jeg 20 og han dobbelt så gammel som meg.Jeg var veldig forelska i han,men han hadde problemer med alkohol og piller...Jeg vet ikke om han er like ustabil nå,og sønnen min har spurt etter faren sin.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg skrev et brev til faren og spurte om han ville ha et forhold til sønnen sin...Jeg fikk til svar at da måtte jeg ikke kreve barnebidrag, og at han aldri ville treffe/ snakke med meg.Jeg synes det var et merkelig svar og det tyder på at han ikke er blitt mer moden siden sist Jeg tror det er best å vente til sønnen min er større før han eventuelt treffer faren sin. Noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg ville holdt sønnen min unna en slik far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Ja, i tillegg ville jeg rett og lett gått rettens vei for å KREVE barnebidrag som gutten din har krav på!!! Det er penger til han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 :o Enig med de to første.Han virker ikke helt god. Eventuelt kreve tilsyn ved samvær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kri Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Ja' date=' i tillegg ville jeg rett og lett gått rettens vei for å KREVE barnebidrag som gutten din har krav på!!! Det er penger til han!!![/quote'] Jeg henger meg på her! Men jeg ville ikke ha gått inn for noe samvær. Han har heller ikke rett til samvær med barnet siden dere ikke bodde sammen da barnet ble født. Er det ikke slik? Tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Han har "rett" til samvær forde, men så lenge moren nekter med gor grunn får han det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå