LimaLama Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Det ble en fantastisk dag! Dere kan glede dere alle sammen!!! Jeg er i lykkerus ennå! Vi var hele dagen omgitt av blide mennesker, og masser av vennlighet! Skal legge ut bilder når jeg får tak i noen av venner og kjente...... ;-) ps. tips til kommende bruder mens jeg fremdeles har det friskt i minne: - tenk igjennom om du ønsker å gå som en "våt klut" hele dagen under mange-mange lag av syntetisk stoff. Prøv å få til at du har bomull, silke e.l. nærmest huden.... Vi hadde nemlig fint vær og ca. 25 grader. Var VÅT hele dagen. Takk til super frisør som hadde tupert og spraya for harde livet, så ikke det datt sammen. - Legg litt energi i å tenke ut den perfekte toastmasteren! Hun vi hadde ordnet ALT i lokalet og var bindeledd mellom personalet og oss/gjestene. Alt fløyt på skinner....(Fikk iallefall vi inntrykk av...hehe....) - Ta på deg gnagsårplaster FØR dagen begynner! Jeg gjorde det. Gikk i nye sko hele dagen og null vondt! - Prøv å kose deg, og nyte øyeblikkene! ...hehe....Jeg var i en merkelig tilstand hele dagen. Var ikke meg selv..... Tror ikke jeg ennå helt har forstått at jeg er gift! :-)
Capricorn Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Gratulerer så mye da kone! Det er lett å være etterpåklok. Jeg tok gnagsårplaster på store, vonde gnagsår! Fikk nesten ikke av plasteret siden det hadde grodd fast å såret. Så det er et veldig godt tips Jeg har vært gift i mange år, men den dagen er fremdeles et krystallklart minne. Tårene renner når jeg ser video fra den dagen. Har mast på om vi ikke kan gjennoppta løftene, men det syns han er teit Så nyt dagen jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå