Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Gøteborg om et par uker og lurer på om dere som har vært der før har noen tips til ting å gjøre/se, også på natterstid :enig: Gjerne noen butikker med søte baby klær også :) (Blir tante i oktober :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe joda, men har vært i liseberg utallige ganger før :gjeiper:

Skrevet

siden du skriver også natteliv så tenkte jeg jeg kunne anbefale deg utestedet sticky fingers, stort og kult, og forskjellig musikk i de forskjellige etasjene =)

Skrevet (endret)

Jeg vet at Smögen ligger ca. en time utenfor Gøteborg. Partysted på nattestid om du er interessert i slikt, og et koselig sted hvor du kan shoppe eller bare spasere langs bryggekanten om dagen. De har forresten kjempe god banansplitt der! ;)

Endret av Lvly
Gjest strykebrett
Skrevet

siden du skriver også natteliv så tenkte jeg jeg kunne anbefale deg utestedet sticky fingers, stort og kult, og forskjellig musikk i de forskjellige etasjene =)

Akkurat det skulle jeg også til å anbefale. Kan lønne seg å sjekke ut litt på forhånd, for hvis du er heldig har de noen kule live-band som spiller der mens du er der, de har mye konserter. Jeg har sett både the Knife og The Cumshots der i alle fall.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De har en innendørs tropisk regnskog der et sted, sammen med akvariet. Det er et digert anlegg med papegøyer som flyr fritt rundt og tropiske planter og firfisler og andre dyr som man går blandt gjennom anlegget. Jeg syns i alle fall det var veldig ingteressant, husker ikke hva det heter akkurat nå men det kan du jo google hvis du syns det er noe for deg :)

Skrevet

Også burde du sjekke ut outlet landsbyen rett utenfor gøteborg, i Kungsbacka =)

Skrevet

De har en innendørs tropisk regnskog der et sted, sammen med akvariet. Det er et digert anlegg med papegøyer som flyr fritt rundt og tropiske planter og firfisler og andre dyr som man går blandt gjennom anlegget. Jeg syns i alle fall det var veldig ingteressant, husker ikke hva det heter akkurat nå men det kan du jo google hvis du syns det er noe for deg :)

Du tenker på Universum vil jeg tro. Et flott sted. Her finnes også akvarium med store haier blant annet. Og et akvakrium hvor du kan klappe skater.

Skrevet
:jepp: takk for alle svar :) Alt er notert ned i boken ;):romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...