Gjest Vampen Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Vi er en del her inne som liker MAC, så jeg tenkte vi kunne starte en tråd hvor vi deler våre favoritter fra MAC. Det er jo en kjent sak at MAC ikke er verdens enkleste merke å få tak i med mindre man bor i nærheten av en av butikkene. Nettshopping blir derfor alternativet for mange, så iom at mange må kjøpe produkter mer eller mindre usett, så tenkte jeg at en slik tråd kanskje kunne være til nytte for noen. Det er ikke noe begrensning til x antall produkter, jo flere produkter, jo bedre. Oppdater gjerne etterhvert som du finner nye favoritter, og skriv gjerne noen ord om produktet. Så damer, hva er deres MAC favoritter?
hufsa! Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 For en super ide..Ja,som sagt jeg må milevis i bil for å få kjøpt.Har handla noen øyenskygger og koster på nett.Beste jeg har hatt noen gang!Så gøy å få tips om andre ting som folk liker ;-)
Gjest Heidie Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg kan ikke leve uten MAC sin paintpot i fargen Paiterly. Et perfekt produkt! Jeg bruker den til å gjevne ut fargen på øyelokkene hver dag Jeg liker også veldig godt Mineralize Skinfinishene og Select Sheer pudderne, både det løse og det pressa
villpanda Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Concealeren deres er best! Nå husker jeg ikke hva den heter men det er den som ligner på en lipglos.. også liker jeg godt fluidlinsa deres
Honesty Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 (endret) Mine favoritter er: *Fluidline Macroviolet *Sheertone shimmer blush Dollymix (er på min andre!) *Mineralize blush Gentle *Paintpot Bare Study *Øyeskyggene Shale og Shroom *#187 kost (Skunk), brukes til høypigmentert rouge. Jeg liker IKKE lipglossene (seige, ekkel syntetisk vaniljelukt), mascaraene, eller foundationene. Endret 12. juli 2010 av Honesty
¤S¤ Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Har bare en sak fra MAC, men det skal bli mer Men penultimate eyeliner er fantastisk og skal kjøpes igjen! Kommer til å kjøpe en del øyenskygger og koster derfra fremover, har en evig lang liste over ting jeg vil ha
Gjest typish Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 favorittene fra mac sålangt er lipglossen "underage" liker mange av de andre produktene også men husker ikke alt.. elsker mac
Frua Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Plushglass wildly lush alene eller over leppestift er kanskje min favoritt akkurat nå. Elsker leppestiftene og mine favoritter er Blankety,Shy girl og Hue. Noen klager på vaniljesmak og lukt men jeg elsker den
Gjest Heidila Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Jeg elsker painterly paintpot.Bruker den som primer og den er fantastisk :D Jeg er også glad i Soft & Gentle ( mineralize skinfinish) som jeg bruker som highlight :D MAc fix + er et must for meg å ha De har jo også mange lekre øyeskygger,men hjelp! vanskelig å si hvilke jeg liker best :rødme:
Lvly Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Etter Bare Escentuals kom ville jeg ikke bruke noe annet. MEN, min painterly pot fra MAC brukte jeg ALLTID i området ved øynene. Kjempe god som øyenskygge base, primer, for å dekke mørke ringer ol. Sitter hele dagen :D
Rosenrød Skrevet 13. juli 2010 #11 Skrevet 13. juli 2010 Paint pot i painterly Leppestift og lipgloss i viva glam IV Øyenskygger i bronze og naked lunch
Quirky Skrevet 14. juli 2010 #12 Skrevet 14. juli 2010 Fluidline gel-liner i Blacktrack og Macroviolet Chromaline gel-liner i Hi-Def Cyan og Magenta Prep&Prime Lip Øyenskygger i Copperplate, Typographic, Soot og Blanc Type Leppestifter: Myth, Viva Glam V, Viva Glam VI SE Koster: 190, 316, 208, 129, 219 Rouge: Well Dressed, Blushbaby Studio Sculp Concealer (genial!!)
Gjest Vampen Skrevet 14. juli 2010 #13 Skrevet 14. juli 2010 Mange gode produkter, tenkte jeg skulle komme med noen jeg også. Blush: Shy Beauty, Peachykeen og Style. Jeg er også veldig glad i Prim & Proper og Hipness. Shy Beauty er en av de jeg bruker mest. En nydelig lys farge som det nesten er umulig å gjøre feil med. Perfekt å ha når man har dårlig tid om morgenen. Fluidline i fargen Blitz and Glitz. Jeg liker Blacktrack også, men Blitz and Glitz ser litt mykere ut på et vis? Ikke like svart-svart. Paint pots: Painterly, Rubenesque og Indianwood. Leppestift: Viva Glam VI. Øyeskygger: her er det maaaaange. Men noen av de jeg bruker mest er Jest, Pollinator, All that glitters, Paradisco, Coral, Soft Brown, Bamboo,Naked Lunch, Mulch, Embark og Vanilla. Ellers er jeg også veldig glad i både MAC FIX+ og diverse concealere.
Gjest Vampen Skrevet 14. juli 2010 #14 Skrevet 14. juli 2010 ooooh, må si jeg gleder meg til Venomous Villains Collection kommer ut! :rødme:
Annie19 Skrevet 15. juli 2010 #15 Skrevet 15. juli 2010 Fluidline dipdown Leppestift: Créme d'nude og myth Rouge: Blushbaby og pinch me Paintpot: Painterly og bare study Augeskugge: nylon Kost: nr 209 og 190 Har eit solpudder derfrå òg, som elskar. Beste eg har prøvd. Veit ikkje kva det heiter, men i følge ho som jobba der er det det samme som var i to the beach-kolleksjonen, berre ikkje oransje etui.
Skylines Skrevet 16. juli 2010 #16 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Utrolig gode skygger, har foreløpig kun Cranberry og Tempting. Den siste er brun med skimmer. Har også Fluidline i Blitz and Glitz, veldig god. Svart med gullglitter. Har også Painterly som base. Har også pigmentene Vintage Gold, Milk, Mauvement, Cocomotion og Reflects Antique Gold. Endret 16. juli 2010 av Skylines
Gjest Constanze Skrevet 16. juli 2010 #17 Skrevet 16. juli 2010 Det absolutt beste produktet fra MAC som jeg bruker er mascaraen, MAC Studio Fix Lash. Jeg elsker den mascaraen og har aldri hatt så flotte vipper etter at jeg begynte å bruke den. Har også øyeskygge fra MAC - en nydelig farge som heter Blackberry matte. Så bruker jeg en flytende eyeliner fra MAC. Nydelige produkter alle sammen, men det er mascaraen som utmerker seg absolutt best - den er bare helt genial, har ikke opplevd noe lignende i andre merker. Fikk forklaring på hvordan den skal påføres og det blir helt perfekt hver eneste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå