Gå til innhold

Jobbe som telesex-vertinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enhver som jobber på bensinstasjon/kiosk og har fylt 18 har vel 120+?

Men jeg jobber ikke på en bensinstasjon ;) Jobber i en kles/sko butikk på et senter...

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Men jeg jobber ikke på en bensinstasjon ;) Jobber i en kles/sko butikk på et senter...

Jeg kan gratulere deg med at du er kraftig underbetalt. Hadde butikken fulgt tarriff, hadde du hatt 20 kr mer i timen, pluss en del tillegg.

Skrevet

Jeg jobbet på bensinstasjon for et par år siden. da hadde jeg 106 kr i timen. Fordi det ikke var en døgnåpen stasjon fikk jeg heller ikke tillegg for å stå til 23.30 i hverdagen. kun 20 kr ekstra i timen på søndager.. Dette var etter 5 året med butikk/bensinstasjon som deltidsjobb så jeg burde jo hatt litt mer ansinitet enn en fersking på 18.. men men (at jeg gadd)..

Skrevet

Kanskje fordi menn faller for slikt oftere enn kvinner sånn at de faktisk tjener på det? Eller kanskje fordi kvinner elsker å få slik oppmerksomhet? Bare gjetter :)

Ah, glemte et øyeblikk der at det er kvinnens rolle å tilfredsstille mannen. Også andre kvinners menn, for en slant selvsagt.

Skrevet

Peis på men IKKE bli som hun dama som har holdt på i en femten års tid.

Husker dagbladet annonserte til et titalls "forskjellige" selskaper, som bare sendte hormonelle og sprengkåte Realisten til ei førti år gammel dame med hes røykestemme som alltid sa "hva vil du da ghutten mhin? Vhil duh høre mæh stønne? Hæh? åååjaaa. åååhhhhjhhhhaaaaa..."

Etter å ha brukt opp x-antall telekort på den dama forsvant liksom futten og spenningen... For to år siden kom jeg over en telesex annonse igjen og tenkte jeg skulle ringe for å se om jeg ville støte på gamla, og JAGGU var hun ikke på tråden gitt. Hun må være steinrik i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...