Gå til innhold

Jobbe som telesex-vertinne

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått tilbud om å starte som telesex-vertinne, og er fristet til å gjøre det.

Av forskjellige grunner er jeg ikke i "vanlig jobb" (kombinasjon av en kronisk sykdom som går i perioder + at jeg bor ukurant til, dvs et par mil unna nærmeste småby med begrenset jobbtilbud). Jeg har vært samboer/gift i nærmere ti år, barnløs. Økonomisk greier vi oss helt fint, da mannen min har godt betalt jobb + investeringer med god, jevnlig avkastning.

Jeg har lenge fleipet med at jeg skulle starte min egen sextelefon, for å få inn litt "lommepenger". Og her en dag fikk jeg altså en henvendelse, via "en venn som kjenner noen som kjenner noen".

Jeg vil kunne jobbe hjemmefra når jeg har tid og når det passer meg, døgnet rundt, i totimersvakter. Lønn pr time er rundt 300,-

Mannen min sier jeg gjerne må prøve meg dersom jeg vil, han har forsåvidt ingen motforestillinger... Det som hindrer meg litt er rett og slett at det er såpass tabubelagt. Noen som har synspunkter, for og imot?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bare å gjøre det, er det ikke?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det å lese inn historier, eller å snakke med innringere? Det siste ville jeg styrt unna fordi det er slitsomt, men for all del, kjør på.

Skrevet

Det er helt opp til deg selv synes jeg :) Du kommer nok til å møte mennesker som er skeptiske, synes det er tåpleig ol. men det skal du ikke bry deg om mener nå jeg. Selv har jeg ikke noe til overs for slikt, men det er kun fordi jeg ikke ser hvordan man blir tent av å prate i telefon... Men for all del, kjør på! :)

Skrevet

en jobb er en jobb. det var jo ganske bra betalt og. du er jo ikke nødt til å fortelle alle du kjenner hva du jobber med. Jeg hadde gjort det- lett!

Skrevet

Jeg syns det var vanvittig dårlig betalt da... det er tross alt en mentalt krevende jobb, som jeg tror vil prege deg følelsesmessig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det for 300 kroner i timen. Da må du jo jobbe i over tre timer for å tjene en liten 1000-lapp. Det er nok ganske krevende å snakke så lenge på telefon.

Men det er vel ikke annet enn å teste det ut er det vel? Om du likevel er mellom jobber nå behøver du da å fortelle noen andre om dette egentlig?

Skrevet

Hvor mange andre jobber uten utdannelse har du 300 kr i timen da? Svææææææært få.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når du ser hvor mye det koster per. minutt for de som ringer dit, ville jeg absolutt hatt bedre betalt enn 300,- timen ja!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når du ser hvor mye det koster per. minutt for de som ringer dit, ville jeg absolutt hatt bedre betalt enn 300,- timen ja!!

Over halvparten av minuttprisen går til Telenor, bare for å kunne ha ett slikt nummer, så det må trekkes fra før du beregner hva man tjener på dette.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor kvinner later til å være mer tilbøyelig enn menn til 'å selge seg selv' for lettjente penger.

Skrevet

Jeg har en anelse om at du raskt vil gå lei, men om du og mannen er fornøyde med løsningen, så kan du jo bare prøve.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor kvinner later til å være mer tilbøyelig enn menn til 'å selge seg selv' for lettjente penger.

Kanskje fordi menn faller for slikt oftere enn kvinner sånn at de faktisk tjener på det? Eller kanskje fordi kvinner elsker å få slik oppmerksomhet? Bare gjetter :)

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det for 300 kroner i timen. Da må du jo jobbe i over tre timer for å tjene en liten 1000-lapp. Det er nok ganske krevende å snakke så lenge på telefon.

Men det er vel ikke annet enn å teste det ut er det vel? Om du likevel er mellom jobber nå behøver du da å fortelle noen andre om dette egentlig?

Jeg tjener 110 i timen... Kjenner SVÆRT få uten ferdig utdannelse/mye arbeidserfaring som tjener mer..

Skrevet

Jeg tjener 110 i timen... Kjenner SVÆRT få uten ferdig utdannelse/mye arbeidserfaring som tjener mer..

Enhver som jobber på bensinstasjon/kiosk og har fylt 18 har vel 120+?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

tjener 133 av å jobbe i butikk. har utdannselse men ikke i det faget

Gjest SmallTalk
Skrevet

Enhver som jobber på bensinstasjon/kiosk og har fylt 18 har vel 120+?

Jepp. HK-tariff er ihvertfall 127kr eller noe sånn, så de fleste tjener mer enn 110 kr/t. Tom jeg som jobber i butikk uten noe særlig ansennitet tjener mer enn det. Jeg ligger på 135kr/t.

Skrevet

Det mest krevende med en sånn telesex-jobb må vel være å ikke bryte ut i fullstendig latterkrampe?

Skrevet

Ah, jeg ville nok kjent mest på følelsen av å selge sjela mi, jeg... Og så kjipt det vil måtte være å "være sexy" når man ikke er det minste tent. Men for all del, hvis du kan velge å jobbe, bare når du er kåt, og så kan ta en runde med mannen i halmen etterpå, kan det jo hende det er helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...