Gå til innhold

Utroskap og mastrubering

Natalia74

Anbefalte innlegg

Gjest Lacus

Jeg ser ikke på fantasier under onanering som utroskap, men som flere andre her har sakt så ville jeg ikke visst hvem partenren min fantaserer om.

Jeg er slik at når jeg er i et forhold så klarer jeg ikke å fantasere om andre. Når eg er i forhold så er det bare partneren min som gjelder på en måte. Jeg klarer ikke å se for meg andre en han/henne når jeg holder på med meg selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok menn har en større tilbøyelighet til dette enn kvinner! Klart det er kjedelig å bare fantasere om en eneste kvinner hver gang man onanerer. Det å elske noen å tenne seksuelt på noen er to vidt forskjellige ting! Det er ikke slik at man IKKE tenner seksuelt på andre attraktive mennesker selvom man elsker kjæresten sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Maneater

Tror nok menn har en større tilbøyelighet til dette enn kvinner! Klart det er kjedelig å bare fantasere om en eneste kvinner hver gang man onanerer. Det å elske noen å tenne seksuelt på noen er to vidt forskjellige ting! Det er ikke slik at man IKKE tenner seksuelt på andre attraktive mennesker selvom man elsker kjæresten sin!

Det er heller ikke slik at kvinner ikke tenner seksuelt på andre attraktive menn en kjæresten sin selv om hun er glad i ham i alle fall ikke om hun har interesse for sex og erotikk.

(Noen kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner og fantaserer kun om min partner, kunne sikkert prøvd å fantasere om noe annet, hvorfor skal jeg gidde det?

Så jeg skjønner ikke helt, hvordan det kan være så lett for meg og ikke de jeg har vært sammen med :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Maneater

Jeg tenner og fantaserer kun om min partner, kunne sikkert prøvd å fantasere om noe annet, hvorfor skal jeg gidde det?

Så jeg skjønner ikke helt, hvordan det kan være så lett for meg og ikke de jeg har vært sammen med :gjeiper:

Ja - men jeg har lest et par innlegg av menn tidligere på forumet som også sier at de bare fantaserer om partneren.

Det kommer vel kanskje også an på hvor forelsket man fortsatt er i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solosex tror jeg for veldig mange har veldig lite å gjøre med hvor høyt ( eller lite) de elsker partneren sin. Det er snakk om seksuelle fantasier; en helt privat tankeverden. Om man tenner på tanken på å ha sex med et muldyr i et gjørmehull så er faktisk fantasien en helt ufarlig plass å oppleve denne tenningen på ( oppfordrer på INGEN måte til å leve ut slike fantasier, for alldel).

HVa partneren min tenker på når han ronker har jeg intenting med, og hva jeg fantaserer om har han ingenting med, det er privat. Selv om man er sammen er det ( i hvertfall for meg) deler av seskualiteten som fortsatt er og vil forbli privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Maneater

Solosex tror jeg for veldig mange har veldig lite å gjøre med hvor høyt ( eller lite) de elsker partneren sin. Det er snakk om seksuelle fantasier; en helt privat tankeverden. Om man tenner på tanken på å ha sex med et muldyr i et gjørmehull så er faktisk fantasien en helt ufarlig plass å oppleve denne tenningen på ( oppfordrer på INGEN måte til å leve ut slike fantasier, for alldel).

HVa partneren min tenker på når han ronker har jeg intenting med, og hva jeg fantaserer om har han ingenting med, det er privat. Selv om man er sammen er det ( i hvertfall for meg) deler av seskualiteten som fortsatt er og vil forbli privat.

Signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mian

Nei, på ingen måte, men tankene/fantasiene rundt sex med andre enn partneren vil på et tidspunkt "kreves" levd ut i virkeligheten, men vent med det til forholdet du er i er avsluttet. For at det på et tidspunkt avsluttes, er jeg ikke i tvil om.

Den man fantaserer om trenger ikke nødvendigvis være en person man i det hele tatt kjenner personlig. Mange fantaserer om kjendiser eller om mennesker de så vidt har sett i forbifarten. Det er slett ikke selvsagt at man verken ønsker eller kommer til å leve ut fantasiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Hadde jeg visst at typen hadde sprutet ned veggene av lyst over tanken på å knulle bestevenninna mi, hadde jeg tvert gått ifra haN !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...