Gå til innhold

Utroskap og mastrubering

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet

er utroskap når jeg onanere og tenke på andre?hva synes dere

Nei hallo!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

Nei, på ingen måte, men tankene/fantasiene rundt sex med andre enn partneren vil på et tidspunkt "kreves" levd ut i virkeligheten, men vent med det til forholdet du er i er avsluttet. For at det på et tidspunkt avsluttes, er jeg ikke i tvil om.

ikke nødvendigvis. Noen ganger er fantasier nettopp fantasier og ingenting annet

Skrevet

Det må vel være litt trist å måtte fantasere om andre enn dem man har tilgjengelig?

Er ikke det en tanke som bare vil gjøre en ulykkelig på sikt?

Skrevet

ikke nødvendigvis. Noen ganger er fantasier nettopp fantasier og ingenting annet

eeeh, fantasier er jo ønsker da.

Gjest Bianca26
Skrevet

Det må vel være litt trist å måtte fantasere om andre enn dem man har tilgjengelig?

Er ikke det en tanke som bare vil gjøre en ulykkelig på sikt?

man kan ikke styre fantasiene sine. Det er jo som å drømme, man vet ikke hva man drømmer når man sover. Når man fantaserer om noen er det bare noen som popper opp i huet ditt. Og det man har tilgjengelig er ikke alltid like spennende å tenke på alltid, man trenger avveksling i tankene

Skrevet

eeeh, fantasier er jo ønsker da.

Om jeg fantaserer om å ha sex på nattoget mellom Oslo og Åndalsnes, da ikke i sovekupè) så betyr det virkelig ikke at det er noe jeg ønsker å gjøre i virkeligheten. Men kan synes fantasien er pirrende.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel forskjellen på kvinner og menn, vi menn vi fantaserer om ting vi ønsker å oppnå her i livet vi.

Gjest Bianca26
Skrevet

Det er vel forskjellen på kvinner og menn, vi menn vi fantaserer om ting vi ønsker å oppnå her i livet vi.

om dette gjelder deg personlig trenger ikke det gjelde alle menn.

Skrevet

For meg så virker det som om dere fantaserer om ting dere "aldri kunne tenke dere å gjøre".

Gjest Bianca26
Skrevet

For meg så virker det som om dere fantaserer om ting dere "aldri kunne tenke dere å gjøre".

av og til fantaserer man om ting man vil gjøre andre ganger om ting man ikke vil gjøre i virkeligheten. Er helt naturlig

Skrevet

Nå handler vel denne tråden om seksuelle fantasier, og ikke drømmer om jobb, familie og hjem. Jeg har mange drømmer om framtida jeg gjerne skal se blir virkelighet, samt seksuelle fantasier som kun er fantasier jeg ikke har noen planer om å prøve å sette ut i live.

• Liker 1
Skrevet

Ja man må være litt forsiktig for å ikke drømme seg helt bort i vannvittige virkelighetsflukter, for det kommer ikke noe godt ut av å begjære alle ens venners partnere og andre kjentfolk.

Gjest egereinkanin
Skrevet

dette er helt opp til alle og enhver å vurdere. om du synes det er utroskap, så er det utroskap for deg. hvis du finner deg en partner, er det ikke hundre prosent sikkert at h*n vil ha de samme oppfatningene som deg, og dere må da finne en løsning slik at begge er fornøyde.

selv har jeg hatt samme kjæreste i fem år uten å ha seksuelle fantasier om andre. kjæresten min er nok for meg, og for å være helt ærlig: har jeg prøvd å tenke på andre har det rett og slett ikke gått. kjæresten min er den eneste jeg vil ha seksuelt og emosjonelt, enkelt og greit.

jeg kan selvsagt ikke tvinge kjæresten min til å ha de samme følelsene som meg, men heldigvis har jeg funnet meg en kjæreste som (ifølge kjæresten min selv) ikke har behov for å fantasere om andre. hadde det skjedd og jeg hadde funnet ut av det (noe som åpenbart er svært vanskelig, hehe), hadde jeg nok følt meg ganske sviktet.

jeg kan godt se på mennesker å tenke at han eller hun er kjempepen, men jeg blir ikke seksuelt tiltrukket av dem.

Skrevet

Ja man må være litt forsiktig for å ikke drømme seg helt bort i vannvittige virkelighetsflukter, for det kommer ikke noe godt ut av å begjære alle ens venners partnere og andre kjentfolk.

Nei, så klart det ikke er lurt å drømme seg bort totalt. Slikt er det med alt her i livet. Alt med måte ;)

Nå kan jeg bare snakke for min egen del, nå er det veldig sjelden jeg fantaserer seksuelt om bestemte personer bortsett fra sambo. Det er heller situasjoner, steder osv. Andre personer deltakende i fantasien er stort sett uten identitet og ansikt.

Gjest KateW
Skrevet

Står det ikke noe i bibelen om at hvis man ønsker å ha sex med andre enn den man er gift med så har man vært utro?

Å ha sexfantasier og å onanere er ikke det samme som å være utro, nei. Du kan sikkert finne elementer og sitater i Bibelen som støtter opp om din påstand, om man ønsker å tolke slik. Jeg leser dog ikke Bibelen slik.

Gjest brutal_mann
Skrevet

er utroskap når jeg onanere og tenke på andre?hva synes dere

Niks. Ville vert rart om en ikke gjorde det... Spesielt etter noen år sammen.

Skrevet

Må vel være lov til å fantasere om hva man vil så lenge det er en fantasi. Hvis man kun tenker på andre når man er i et forhold, så er det kanskje litt merkelig, men å tenke på andre i ny og ned er ikke noe jeg ser på som utroskap. Det får da være grenser.

Det er jo ikke noe man går rundt og forteller til kjæresten sin heller.

• Liker 1
Skrevet

Å ha sexfantasier og å onanere er ikke det samme som å være utro, nei. Du kan sikkert finne elementer og sitater i Bibelen som støtter opp om din påstand, om man ønsker å tolke slik. Jeg leser dog ikke Bibelen slik.

Katew, du skal ikke begjære din nestes....

Skrevet

Er helt naturlig å fantasere om andre mens mann er i forhold. De aller fleste gjør det, og det skader ingen. Jeg har fantasert om masse rart når jeg har vært i forhold, men ville aldri gjort noe med noen andre enn dama jeg har vært sammen med. Det frister bare ikke med andre. Er forskjell som nevnt tidligere på fantasier og om det er noe man vil gjøre i virkligheten. Og samme er selv om man kansje har lyst å leve ut en fantasi, så når man er i et forhold med noen man elsker, så tenker man som regel at det får vente til en gang jeg er singel igjen hvis det noen gang kommer til å skje.

Vi mennesker er ikke ment å være så snøblinde at vi ikke tenker og fantaserer om andre. Og gjør man det ikke, så hadde jeg ikke vært overrasket om man hadde større sjangse for å være utro eller ende forholdet tidligere.

JEg har aldri hatt problem med at damer jeg har vært med har fortalt meg om sine fantasier mens vi har vært sammen, da jeg vet hvordan det er og er trygg på at det er meg de til syvende å sist vil ha. Hadde Brad Pitt stått på siden av meg og de fikk valget hvem de ville ligge med, så hadde de sagt meg hver gang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...