Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Jeg er en ung dame og har en sønn som nærmer seg 2 år. Da jeg gikk gravid med han la jeg på meg 19 kg, og de tok jeg nesten av meg etter fødsel. Jeg har gått opp i ettertid, til over graviditets vekten. Vi prøver nå å få et barn til, og jeg skal begynne å trene. Gå turer i fjellet samt jogge og sykle. For å holde meg i ordentlig form samt kanskje gå ned i vekt. Hvordan stiller dette seg når vi prøver å få barn? Kan barnet ta skade av dersom jeg trener en del? Er det vanskelig å få barn dersom man er overvektig? Kunne gjerne tenkt meg noen seriøste svar. Takk på forhånd :-)
O'hara Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Jeg fikk beskjed om å ta av meg litt midjefett da dette ville gjøre at jeg ikke ble like lett gravid. Da hadde jeg en BMI på 23. Men folk i alle fasonger får jo barn, så det trenger ikke alltid ha noe å si. Det er vel mer snakk om det om man er svært overvektig eller om man har PCOS/PCO. Du finner sikkert mye informasjon om dette på nett Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå