tinywiny Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Jeg vurderer å kjøpe Decleor aroma essence Neroli på nettet til 489,- men lurer litt på om noen vet hva disse koster i butikk? Finner ingen andre norske sider å sammenligne med. Er det noen som har prøvd denne? Har god erfaring med Decleor fra før, men har aldri prøvd aroma essence serien.
idaida Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Jeg kjøpte en aroma essence angelique for en stund siden i en hudpleieklinikk. Tror jeg betalte over 600kr for den, så det er jo endel billigere på nett.. Men jeg vet ikke om de koster det samme, så det er litt vanskelig å si. Har ikke prøvd den du snakker om, men er veldig fornøyd med den jeg har. Ble anbefalt den pga at jeg har så tørr hud.
Mari90 Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 vil heller anbefale deg å kjøpe den på Feelunique - blir 340 kr i stedet
¤S¤ Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 (endret) Vil heller anbefale eBay, der får du Decleors essenser i salongstr (50 ml) til rundt 4-500 kr Endret 12. juli 2010 av ¤S¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå