Rachel Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Dette er, sammen med Cerruti 1881, min yndlingsparfyme! Den er frisk, lett og god, uten å bli kvalm og søt-blomstrete. På Esthetiques hjemmesider leste jeg at den er ment som en duft med inspirasjon fra livet ved middelhavet. Hvor mange flere forguder denne duften? Sakset fra Esthetique: Middelhavsstemning Dolce & Gabbana Light Blue skal vekke minner om Middelhavets himmel og friske bris! Og duften er behagelig sval og passer perfekt som en diskret dagduft. Ingredienser fra Granny Smith epler og blåklokker skaper en interessant spenst. Dolce & Gabbana Light Blue kommer som eau de toilette, dusjgele, peeling og fuktighetsgivende kroppsgele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 den er nydelig fikk en prøve på den og den skal definitivt kjøpes når man bare får råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Har brukt den i ca. 1 år, og syns den er nydelig! :D Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 Den er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg er også utrolig glad i denne parfymen! Feminin uten å være klissete og søt. En av mine favoritter for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Åh, har den selv og elsker den. Men synes faktisk den luktet bedre på meg før enn nå, så nu har den karantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #7 Del Skrevet 28. september 2003 Den er god på andre, men ikke på meg. Den blir alt for frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå