Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Del Skrevet 12. juli 2010 Noen som har prøvd hudpleiemerket Caudalie? Eller vet noe om merket? Bra, dårligt osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2 Del Skrevet 2. april 2012 Drar denne opp igjen. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 16. oktober 2013 #3 Del Skrevet 16. oktober 2013 heihei! gammel tråd, men har prøvd Caudalie instant foaming clenser (for alle hudtyper). Jeg liker den kjempegodt, den er mild og god mot huden. Inneholder ikke parabener, mineraler og sulfater. Den lukter veldig søtt og godt (det er kanskje ikke så viktig, men et pluss). Lukta minner meg om babysåpe. Har prøvd den i en uke, og huden min har ikke reagert negativt. Huden føles myk og ser veldig klar ut etter bruk. Kjøper billig Caudalie produkter hos feeluniqe.com. Har bestilt dagkrem, Caudalie Vinosource moisturizing matifying fluid (kombinasjon og oljete hud) Toner, Caudalie beauty elixir 30 ml (for alle hudtyper) Har store forventninger til disse produktene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. oktober 2013 #4 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg bruker beauty elixir og elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 17. oktober 2013 #5 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg bruker beauty elixir og elsker den! Men jeg synes det hadde vært fint om den ikke inneholdt så mye alkohol, parfyme og linalool. Jeg vet de ikke reklamerer for at den er for sensitiv hud, men det er allikevel fyllstoffer der som ikke er nødvendige i et slikt produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå