miss_dark Skrevet 1. mai 2002 #1 Skrevet 1. mai 2002 Øl skal både serveres til maten og i baren etterpå. Vi skal ha åpen bar. Hvor mye øl må man regne med da med tanke på ant gjester.?. Er det noe gjennomsnitt per pers? Må jo ha alkoholfri til de som kjører i bryllupet også. Hvor mye bør jeg kjøpe av det?
Sally Skrevet 2. mai 2002 #2 Skrevet 2. mai 2002 Vi skal ha 12 kasser øl. Da er vi 60 til middag og 90 til festen etterpå. Både jeg og min kjære kommer fra konjakkdrikkende familie, så vi regner med at det går mye av det. I tilegg er vi en del unge, så da går det vel litt øl. Når det gjeldet alkoholfritt, så vet vi enda ikke. Det skal jo også være til middagen, til barna og som blandevann. 12
Anki1971 Skrevet 2. mai 2002 #3 Skrevet 2. mai 2002 Oi! Ser at vi har lite øl og drikkevarer generelt enn de fleste her på forumet. Vi har kjøpt inn 2 kasser pils og 1 kasse alkoholfritt øl. 1 1/2 liter cognac, 1 liter likør, 20 flasker rødvin, 10 flasker hvitvin og en god del brus. Hos oss blir det rundt 30 stykker til sammen. Men så har vi heller ikke tenkt oss at folk skal drikke seg fulle da, det passer ikke oss helt 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå