Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Flytta til min kjære ifjor-det var min avgjørelse og jeg står for den. Men,det er ikke så lett. Jeg er i tillegg helt fersk når det gjelder forhold-og ihvertfall samboerskap. Jeg har ikke fått fast jobb her,men har hatt 3 vikariater. Usikkerheten rundt dette er grusom. I jobb nr 2 klikka det for ryggen min,og nå sliter jeg med hodeplager kronisk. Dette sliter også på meg,her jeg prøver og gjøre en god jobb i jobb nr 3. Dene jobben vet jeg at jeg ikke får fortsette i etter sommeren,fordi det er som du siknert forstår-bare et vikariat. Så,jeg er er snart arbeidsledig igjen. Dette e svært vanskelig,og jeg sliter med og få forklart min kjære hvor ille jeg syns det er. Økonomien min er på hell pga ustabile jobber,og jeg har lånt noen kroner av ham. Måten han snakker om dette er at han liksom minner meg på hvor mye jeg skylder,og jeg prøver og forklare at jeg liksom ser for meg at vi skaø være sammen en stund,så selvfølgelig skal han få dem igjenså fort jeg klarer. Hvorfor er han sånn:( jeg flytta for vår skyld,jeg hadde fast jobb og venner..gav opp alt for og begynne på nytt her..er så alene:(

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

du får sende noen hint til han om at du synes situasjonen er vanskelig og at du kanskje må flytte for å få økonomien din på fote igjen. Det er vel tross alt ikke så langt fra sannheten, ta ansvar for ditt eget liv. Jeg er i samme situasjon som deg og skal flytte for å finne meg en fast jobb og for å studere etterhvert. Man må rett og slett prioritere litt, og ting går ikke alltid slik man ønsker men man må huske på å ta vare på seg selv og sin økonomi, det er viktig! *klem*

Gjest brutal_mann
Skrevet

om han ikke kan støtte deg i denne situasjonen, hvordan tror du han vil støtte deg om det virkelig skulle bli problemer? et forhold handøer om å sammarbeide, ikke motarbeide.

Gjest Nanette
Skrevet

Det vil ikke for alltid være sånn, og i mellomtida burde han vist deg litt mer forståelse for din situasjon enn det han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...