Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg prøve Tigi hårprodukter - men vet ikke hva jeg bør velge - har vært gjennom en haug med forskjellige merker som selges hos frisører nå.. men finner ingen jeg er særlig fornøyd med :cry:

Jeg har tykt hår som er litt tørt/kan bli litt statisk da jeg har en del fall - har noen få striper i det.

Jeg er altså på jakt etter hårprodukter som gjør håret blankt og fint samtidig som jeg vil få frem litt mer definerte krøller (naturlige krøller)

har hørt så mye bra om Tigi sine produkter nå, så jeg vil prøve det - noen som kan anbefale hva jeg bør kjøpe? :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har investert i bed-head produkter!

Er ikke helt sikker paa navnene paa de, men de er fra Tigi.

Det er den rosa falsken formet som en trekant,den inneholder en slags conditoner, saa haaret holder seg mykt.

Aasso en annen rosa flaske, med kule paa toppen, som jeg bruker for aa forhindre frizz...er ikke sikker paa navnet...

Kjoepte de i sommer som en slags duo-pack, og er veldig veldig fornoyd! :D

Clea

Skrevet

skal se etter de - takk for svar!!:)

Skrevet

Er det bare jeg som synes Tigi er oppskrytt? Ville heller ha satset på neo fra Redken jeg :wink:

Skrevet

Jeg foretrekker faktisk Tigi (men ikke bedhead-serien) over Redken! Jeg ville gått for oatmeal eller andre i samme Tigi serie.

Skrevet

Oatmeal ville jeg luktet på i en salong først, jeg klarte ikke bruke den (og ikke en venninne av meg heller)

Skrevet

nei nei - nå må dere ikke gjøre meg så usikker altså!!!! ti-hii :roll:

redken er god? har aldri prøvd den heller.... hmmmm *så mange valg* :lol:

takk for svar!!

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...