Gå til innhold

Klær + hårfarge

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sikkert et rart spørsmål, men jeg spør likevel; noen som vet hvilke farger på klærene man kan bruke for å fremheve oransj-toner i håret, og hvilke farge på klærene man kan bruke

for at håret ikke ikke skal se så oransj ut/mindre oransj?

Setter kjempestor pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Tja - jeg har rødt, farget hår og fargene som kler håret best er petrol, grønt og lilla (synes jeg). Gult er sikkert fint også, men den styrer jeg unna. Skal du dempe orangetoner så kanskje du bør kle deg i samme farge bare nyansen skarpere(?)

Endret av Sobril
Skrevet

Se etter fargene som Miranda i Sex and the city har blitt stylet med! :)

Skrevet

Blågrønt! Komplimentærfargen til oransje er blått, og komplimentærfargen til rødt er grønt. Komplimentære farger fremhever hverandre ypperlig. Jeg syns forøvrig også at lilla og varme nyanser er nydelig til oransjeaktig hår.

Et oransjetonet hår kan se mindre oransje ut ved å bruke nærliggende farger, f.eks sennepsgult eller mursteinsrødt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk dere :)

Kom gjerne med flere tips!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forresten, hvordan er det med svarte klær? Fremhever de rødt hår/rådtoner i håret?

Skrevet

Jeg får iallefall høre at sort framhever det røde håret mitt :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, for konstrastene blir vel ganske store :)

Hva med hvite klær da? (unnskyld for at jeg stiller så mange spørsmål, altså!).

Skrevet

Jeg har en oransj-kobber hårfarge, og synes selv at en lys/mørk oransj farge er fint til det. Svart og hvit passer også bra, siden det framhever fargen, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...