Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Sikkert et rart spørsmål, men jeg spør likevel; noen som vet hvilke farger på klærene man kan bruke for å fremheve oransj-toner i håret, og hvilke farge på klærene man kan bruke for at håret ikke ikke skal se så oransj ut/mindre oransj? Setter kjempestor pris på svar
Gjest Sobril Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 (endret) Tja - jeg har rødt, farget hår og fargene som kler håret best er petrol, grønt og lilla (synes jeg). Gult er sikkert fint også, men den styrer jeg unna. Skal du dempe orangetoner så kanskje du bør kle deg i samme farge bare nyansen skarpere(?) Endret 11. juli 2010 av Sobril
sophiaM Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Se etter fargene som Miranda i Sex and the city har blitt stylet med!
phronima Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Blågrønt! Komplimentærfargen til oransje er blått, og komplimentærfargen til rødt er grønt. Komplimentære farger fremhever hverandre ypperlig. Jeg syns forøvrig også at lilla og varme nyanser er nydelig til oransjeaktig hår. Et oransjetonet hår kan se mindre oransje ut ved å bruke nærliggende farger, f.eks sennepsgult eller mursteinsrødt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk dere Kom gjerne med flere tips!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Forresten, hvordan er det med svarte klær? Fremhever de rødt hår/rådtoner i håret?
Kladd Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Jeg får iallefall høre at sort framhever det røde håret mitt
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Ja, for konstrastene blir vel ganske store Hva med hvite klær da? (unnskyld for at jeg stiller så mange spørsmål, altså!).
"Maia" Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har en oransj-kobber hårfarge, og synes selv at en lys/mørk oransj farge er fint til det. Svart og hvit passer også bra, siden det framhever fargen, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå