Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kom fra en kompis i går! Fordi jeg har rota meg borti endel "møkkamenn" i mitt liv så kom han med ei forklaring på hvorfor disse behandler meg dårlig.

Jeg veier 8 kg mer enn jeg har behov for.

Han fulgte også opp med at menn lå med feite damer av sympati og behandlet dem deretter....!!! :kjefte:

Jeg vet at folk på 150 kg har blitt nektet jobber og blitt mobbet og sånt, men å komme med noe som det der pga noen få kg..!!

Er det noen menn som tenker sånn? Nå er det stort sett jeg som velger de mannfolka jeg ligger med, så da er det vel neppe sympatien som styrer dem.

Flåsete kommentar av 41 år gammel mann, som ikke gjorde at jeg føler meg så mye bedre akkurat...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det hørtes ganske latterlig ut.. Og da spesielt når det kommer fra en 41 år gammel mann. pfft

Skrevet

Syns det hørtes ganske latterlig ut.. Og da spesielt når det kommer fra en 41 år gammel mann. pfft

Ja ikke sant... særlig siden han selv må drikke damer pene for å ligge med dem.. sier jo kanskje litt!

Velger å ikke ta det så tungt, men jeg ble faktisk lei meg i går. Han vet jeg sliter med kropp og selvbilde så syns det var ufint.

Gjest Gjest
Skrevet

hahah herregud. jeg ble litt overraska over hvor gammel han var. vekt har ingenting med å vise respekt å gjøre. om en mann ikke viser deg respekt fordi du veier 8 kg mer. er han ikke verd å satse på uansett hvor mye han respekterer deg i etterkant av en slankekur.

Skrevet

Du skriver kompis om han, men "møkkamenn" om eksene dine i anførselstegn.. Burde det ikke heller vært omvendt?? Hva skal du med fiender når du har slike venner??? Nei, kvitt deg med kreket!

Gjest hogwash
Skrevet

Ikke still spør spørsmål du ikke vil ha svar på.

Det ER mange som har mindre respekt for overvektige, dessverre.

(Dog, hvis det er bare ~8kg det er snakk om er du vel knapt overvektig.)

Skrevet

Nei, det er helt uaktuelt å slanke meg pga en mann. Jeg får nok slibrige tilbud som det er.. :skratte:

Men skal jeg slanke meg er det jo for mitt eget velvære.

Neida, er enig, slike venner trenger vi egentlig ikke, og dette kommer fra han 5 dager før han vet jeg skal på ferie sammen med 25 mennesker av begge kjønn.. og han vet jeg gruer meg å gå i bikini..

Han også skal være med. Kanskje han er sur fordi han ikke kommer i buksa på meg... Noe å tenke på... :gjeiper:

Skrevet

Ikke still spør spørsmål du ikke vil ha svar på.

Det ER mange som har mindre respekt for overvektige, dessverre.

(Dog, hvis det er bare ~8kg det er snakk om er du vel knapt overvektig.)

Jeg har ikke spurt han om dette, det kom som en kommentar etter at jeg hadde fortalt om en som var ego i senga...!

8 kg er nå 8 kg.. er litt rund i kanta.. Men å kalle det feit? Føles nok litt urettferdig.

Det hører også med til historien at jeg la på meg over 30 kg etter en voldtekt da jeg var 18 og jomfru, og har gått ned over 20 kg..

Så jeg har faktisk slanket meg... en heeel del..

Dette vet han også om, pluss at han vet jeg sliter med selvfølelsen etter dette... så syns det er utrolig uomtenktsomt..

Sårende..

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg kommenterte bare på: "Er det noen menn som tenker sånn?", burde nok sitert det for å fått det bedre frem.

Er enig i at du har en usymptaisk "venn".

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er helt uaktuelt å slanke meg pga en mann. Jeg får nok slibrige tilbud som det er.. :skratte:

Men skal jeg slanke meg er det jo for mitt eget velvære.

Neida, er enig, slike venner trenger vi egentlig ikke, og dette kommer fra han 5 dager før han vet jeg skal på ferie sammen med 25 mennesker av begge kjønn.. og han vet jeg gruer meg å gå i bikini..

Han også skal være med. Kanskje han er sur fordi han ikke kommer i buksa på meg... Noe å tenke på... :gjeiper:

Om han har hatt forhåpninger om et forhold med deg og dere kanskje hadde noe på gang, så kan det tenkes at han har blitt litt oppgitt over å stadig se deg havne i armene på menn du anser som drittsekker for så å kommmende tilbake til han og "gråte på skulderen hans", dermed kanskje den sleivete kommentaren?

Skal innrømme at jeg var litt sånn før jeg også, litt for snill og egentlig bare en venninner kunne komme sytende tilbake til uten å ha så mye hell i forhold. Men, så jo heldigvis disse trekkene selv, kuttet ut slike venninner (man gidder tross alt ikke bli brukt som gråtepute for evig og alltid) og fikk mer selvtillit og ble bevisst på hva jeg ville ha. Dermed kom også forholdene på rekke og rad. Kan det være noe slik, at han er litt tøffel og gråtepute?

Skrevet

Han virker som en av de mange menneskene som føler seg noen hakk bedre om de får kritisert litt rundt om vekt og utseende på mennesker som kan ta seg nær av det.. Ikke noe vennskap jeg hadde giddet å brukt tida mi på ihvertfall.. :glare:

Skrevet

Om han har hatt forhåpninger om et forhold med deg og dere kanskje hadde noe på gang, så kan det tenkes at han har blitt litt oppgitt over å stadig se deg havne i armene på menn du anser som drittsekker for så å kommmende tilbake til han og "gråte på skulderen hans", dermed kanskje den sleivete kommentaren?

Skal innrømme at jeg var litt sånn før jeg også, litt for snill og egentlig bare en venninner kunne komme sytende tilbake til uten å ha så mye hell i forhold. Men, så jo heldigvis disse trekkene selv, kuttet ut slike venninner (man gidder tross alt ikke bli brukt som gråtepute for evig og alltid) og fikk mer selvtillit og ble bevisst på hva jeg ville ha. Dermed kom også forholdene på rekke og rad. Kan det være noe slik, at han er litt tøffel og gråtepute?

Aldri hatt noe på gang med han og har vel ikke grått på skulderen hans heller. Hva han har hatt forhåpninger om vet jeg ikke noe om.

Jeg havner heller ikke til stadighet i armene på drittsekker. Men jeg vet at jeg er for snill og har for dårlige grenser og er enkel å tråkke på. Sterk og oppegående, men likevel selvutslettende.. Det hører mer og mer til fortida nå, heldivis.

Skrevet (endret)

dobbeltpost.

Endret av Lissi
Skrevet

Han virker som en av de mange menneskene som føler seg noen hakk bedre om de får kritisert litt rundt om vekt og utseende på mennesker som kan ta seg nær av det.. Ikke noe vennskap jeg hadde giddet å brukt tida mi på ihvertfall.. :glare:

Nei, sant det.

Men kan ligge noe i det du sier der, for han må noen ganger drikke damer pen for å pule dem!!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Aldri hatt noe på gang med han og har vel ikke grått på skulderen hans heller. Hva han har hatt forhåpninger om vet jeg ikke noe om.

Det var jo en sleivete kommentar å komme med, men det må jo ha kommet fra et sted? Kanskje han oppfattet det som litt sytete fra din side selv om det ikke var ment fra din side og ikke mente så mye med det? Uansett skal man ikke godta dritt, så han burde jo bedt om unnskyldning. Om vennskapet er langt så kan du jo bare kreve en unnskyldning, men om denne mannen er en forholdsvis ny bekjentskap så er det vel kanskje ikke verdt det.

Jeg havner heller ikke til stadighet i armene på drittsekker. Men jeg vet at jeg er for snill og har for dårlige grenser og er enkel å tråkke på. Sterk og oppegående, men likevel selvutslettende.. Det hører mer og mer til fortida nå, heldivis.

Jepp, som man kjenner jeg meg litt igjen der, har heldigvis lært meg ganske mye på de siste årene. Det eneste som fungerer er forsvare grensene sine der og da, det er den eneste måten å få respekt på. For lar man det passere blir man fort en hakkekylling, og personen(e) som tråkket på deg blir vant til at man ikke tar igjen skikkelig. Noen mennesker forstår desverre bare aggresjonens språk. (Med skikkelig mener jeg også fysisk dersom situasjonen krever selvforsvar.)

Det er bedre å ta en konflikt enn å hele tiden la seg tråkke på, så får man heller eventuelt bli venner igjen etterpå etter at de som har tråkket på en har innsett feilen, eller så får man forkaste vennskapet/forholdet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det er kun 8 kilo som du har å gå på? Kanskje han liker tynne jenter og at du i hans kategori burde gått ned 20. Og kanskje han oppriktig mener at du ville kunne datet en helt annen type menn hvis du var 20 kg tynnere.

Ikke vet jeg, han sa noe sleivete men det er opp til deg hvor såret du har tenkt til å bli over det. Noen ganger får vi høre ting vi ikke ønsker, og slik er det bare.

Skrevet

Det var jo en sleivete kommentar å komme med, men det må jo ha kommet fra et sted? Kanskje han oppfattet det som litt sytete fra din side selv om det ikke var ment fra din side og ikke mente så mye med det? Uansett skal man ikke godta dritt, så han burde jo bedt om unnskyldning. Om vennskapet er langt så kan du jo bare kreve en unnskyldning, men om denne mannen er en forholdsvis ny bekjentskap så er det vel kanskje ikke verdt det.

Jepp, som man kjenner jeg meg litt igjen der, har heldigvis lært meg ganske mye på de siste årene. Det eneste som fungerer er forsvare grensene sine der og da, det er den eneste måten å få respekt på. For lar man det passere blir man fort en hakkekylling, og personen(e) som tråkket på deg blir vant til at man ikke tar igjen skikkelig. Noen mennesker forstår desverre bare aggresjonens språk. (Med skikkelig mener jeg også fysisk dersom situasjonen krever selvforsvar.)

Det er bedre å ta en konflikt enn å hele tiden la seg tråkke på, så får man heller eventuelt bli venner igjen etterpå etter at de som har tråkket på en har innsett feilen, eller så får man forkaste vennskapet/forholdet.

Ikke et veldig langt vennskap, men jeg har vært ganske åpen så han vet mine svakheter. Noen ganger er det bedre at folk ligger nede så man kan føle seg nyttig eller bedre.. :)

Jeg har kuttet mange mennesker ut av livet mitt, nettopp fordi jeg har sagt direkte fra til både "venninner" og menn om ting, men det synker ikke inn, og når de da kjører på uten respekt med sine ting uten å ta hensyn til at jeg har satt grenser, så kutter jeg dem. Jeg er en som gir mye av meg selv, både som person og i sengen til de jeg er "sammen" med, og da blir de godt vant og gir fan i meg.

Må jeg bli ei fucking bitch for å bli hørt?? Jeg vil igjen påpeke at jeg er klar i min tale, snakker fra levra, er nordlending i tillegg, men opplever til stadighet at folk behandler meg dårlig. Møkklei av det nå!

Skrevet

Hvordan vet du at det er kun 8 kilo som du har å gå på? Kanskje han liker tynne jenter og at du i hans kategori burde gått ned 20. Og kanskje han oppriktig mener at du ville kunne datet en helt annen type menn hvis du var 20 kg tynnere.

Ikke vet jeg, han sa noe sleivete men det er opp til deg hvor såret du har tenkt til å bli over det. Noen ganger får vi høre ting vi ikke ønsker, og slik er det bare.

Fordi jeg er utdannet innen ernæring og vet at om jeg går ned 20 kg vil jeg se ut som et anorexioffer. Give me some credit??

Den type menn du beskriver her er gjerne overfladiske menn som kun er ute etter noe pent å vise frem fins ikke interessant for meg. Jeg har også lagt stoffskifte og vil sikkert ha noen kg for mye resten av livet, og jeg vil ha en mann som kan leve med det :)

Dette er sutring fordi han ikke har draget å må pule stygge damer som han så pent sier det...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Må jeg bli ei fucking bitch for å bli hørt?? Jeg vil igjen påpeke at jeg er klar i min tale, snakker fra levra, er nordlending i tillegg, men opplever til stadighet at folk behandler meg dårlig. Møkklei av det nå!

Hvis du til stadighet opplever at folk behandler deg dårlig, er det kanskje ikke hele verden det er noe galt med, men deg selv.

Enten omgir du deg med dårlige folk, eller så oppfører du deg på en måte som får folk til å behandle deg dårlig, eller så er du rett og slett for hårsår. Noe å tenke på.

Skrevet

Det jeg ofte har reagert på, er at det gjerne er mindre pene, overvektige menn som kritiserer mest - sannsynligvis fordi de selv har dårlig selvtillit og vil hevde seg. Lite sjarmerende. Ikke ta det til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...