bippbipp Skrevet 27. september 2003 #1 Skrevet 27. september 2003 *HALLOIZEN *Beep-Beep**Beep-BeepS MORRO-HI ER HERVED ÅPNET!! Hvis du nå kunne tenke deg å bli Morroklump i dette Nye *Beep-Beep**Beep-Beep*Morro- hi: Gjør følgende! :fy: 1. Legg igjen svar i forrommet (her). 2. Kom inn i luka ved anledning, gjerne så ofte som mulig. 3. Her er det hjerterom og derfor plass for nettopp DEG!! 4. Legg igjen en vits, et godt ord, ris&ros (til den som har fortjent det).. 5. Her blir du tatt på alvor. :o 6. Ingenting passerer Bippens øyne og ører.. 7. Bippe Stankelbein :hår: stå r for den :hakeslepp:alvorlige humoren & galskapen her ( du er nok enig i det, antar jeg..) 8. Her kan du skrive hva du enn har lyst til..Fra A til Å.. 9. Alle bli elsket og hatet her i forrommet. Til evig tid. 10. Den heldige misbruker: ehh...morroklump nr. 1000 000 vil motta en mega-sjekk på hele 100.000 000 kr. På grunnlag av at han/hun :stortsmil: følger reglene til punkt og prikke, og henger her inne støtt og stadig til alles irritasjon.. Velkommen skal du være. :rosasmil: ..trenger du trøst eller hjelp, et godt råd e.l. er det bare å spørre Bippe Stankelbein. Her er gode råd dyre. Takk for at du ville bli morroklump her hos :kgsmil:*Beep-Beep**Beep-Beep* [email protected] :kgblunk: Det lønner seg å være *Beep-Beep**Beep-Beep*s morroklump her hos bippen for her finner du alt mellom himmel & univers..det beste av alt: det er gratis!! Kun 1 ting er forbudt her: Å være sur
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 27. september 2003 #2 Skrevet 27. september 2003 Kveldsvisitt, Nr 1 Fan !!! Herlig bippen, dette hadde jeg ventet på. Det er meg en ære å få være den første til å få skrive seg inn i fanboken din!!! P.S! Kom egentlig litt på forskudd, men nå har du jo to fan sider....
bippbipp Skrevet 27. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2003 Kveldsvisitt' date=' Nr 1 Fan !!! God aften, eller er det natt nå kanskje"bippen rister forvirret på halsen"?? Velkommen til mitt nybakte Morro-hi, Kveldsvisitt! Herved utropes du til Morroklump nr. 1 samtidig som du automatisk blitt Bippe Stankelbein`s høyt skattede æres*Morroklump* i tillegg. Gratulerer!! Håper Du :rosasmil: trives her i dette helforvirrede Morroklump-hiet sammen med andre gale vesener fra land og hjem..
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 27. september 2003 #4 Skrevet 27. september 2003 Helt klart, helt klart !! Kjenner meg nesten som hjemme allerede, dette skal bli hyggelig..... føler meg som et barn på selveste julaften akkurat nå.... :D
bippbipp Skrevet 27. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2003 Heisann KV!! Da har du allerede funnet den riktige Sfæren her inne da, Kveldsvisitt. Fantastrålende..Glitre. .Glitre... Her er en liten story til KV og andre eventuelle nykommere (og til nyskjerrigpetruser som bare vil sniktitte på oss)..kremte..hoste..ja, her komer 1 lille trudelutt-historie: Scary-Scary!! :hår: Kveldsvisitt var på besøk hos Bippe. Etter en finere traktering på sølvfat tar bippe frem en liten eske fra kjøleskapet. :hår: Åpner lokket og smaker mens Kveldsvisitt ser ut av vinduet. Bippen tok en diger bit da Kveldsvisitt spurte: er det godt?? Neida, dette er ikke noe for deg..sa bippe og sleiket på lokket med :rosasmil: himmelriket i øynene. Jo, få smake, sa Kveldsvisitt..Vær så snill!!! Kveldsvisitt la seg ned på gulvet og strakk hendene ut i en ynkelig stilling. Ja, okey da Kveldsvisitt, og :kgsmil: ga ham hele esken med rå innvollsormer, laget av puddel-lignende dyr. Men du liker det ikke sa Bippen. De t vet jeg!! :stortsmil: Skal vi vedde sa Kveldsvisitt.. :blunke: Han hadde ennå ikke sett på etiketten. Idet Kveldsvisitt tok en diger nebbfull forandret ansiktet hans seg til en brungraa puddel... :yy: hmm. .merksnodig, tenkte bippen. Kveldsvisitt reiste seg brått og kastet esken opp i taket så fuglene utenfor fløy helt til Frankrike av sjokk. Kveldsvisitt ble grønnere og gulere i ansiktet helt til.. ...fortsettelse følger...den kan andre lage :kgblunk: ..takk!!
bippbipp Skrevet 27. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2003 Vis denne siden til 3 andre skapninger. :blaruss: Hvis alle 3 bli bippes morroklump-venner vil dine drømmer bli til virkelighet. Men om de går og aldri kommer tilbake da. ....vet ikke jeg heller..
bippbipp Skrevet 27. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2003 Kjøpt meg Ny mobil...gærne meg.. . får ikke sendt mld. derfra enda... Kanskje jeg ikke har gjort det riktig. :klø: Kan du prøve å ringe det Nye nr. mitt??...xxxxxxxx Sorry bippbipp, men det er ikke tillatt å legge ut telefonnummere i forumet. Hege. http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
Gjest Madam Felle Skrevet 27. september 2003 #8 Skrevet 27. september 2003 hei hei bippen, det vil være en ære å få være medlem av denne eksklusive klubben din. Lover herved å ikke være sur og grinete, det kan jeg være i grotten din Ellers lover jeg å bare være snill og grei, slik madammer skal være
bippbipp Skrevet 27. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2003 Velkommen Madammen! Så koz at du ville komme til oss. Du er vel aldri sur og grinete vel.. Gratulerer med Ny super avatar..
Gjest Madam Felle Skrevet 27. september 2003 #10 Skrevet 27. september 2003 takker takker, fant ut at den var litt meg da Jeg sur og grinete :o nei det er jeg nå aldri alltid smilende og blid jeg
bippbipp Skrevet 27. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2003 Hehe...alltid blid du Madammen, og hevnlysten akkurat som en viss(host-host) annen her... Har du ikke noe morro å fortelle da?? Du med alle vitsesidene dine må vel trå til...come on!!
Gjest Madam Felle Skrevet 27. september 2003 #12 Skrevet 27. september 2003 Jeg hevnlysten? kan jeg ikke forstå er jo bare snill og grei jeg Jeg har et ganske OK forhold til min svigermor selv om hun bare bor et steinkast unna. I går traff jeg henne nesten... Hva blandede følelser er? Når Svigermor kjører utfor et stup med den nye bilen din! Hva er straffen for bigami? To svigemødre Doktoren: Jeg har 2 dårlige nyheter til deg. For det første har du kreft, og for det andre har du Alzheimer. Pasienten: Vel, det kunne ha vært verre. Jeg kunne hatt kreft.
Barbie Skrevet 27. september 2003 #13 Skrevet 27. september 2003 får jeg bli medlem i fanklubben din,bippbipp?
Gjest Madam Felle Skrevet 27. september 2003 #14 Skrevet 27. september 2003 En av grisene på prestegarden døde av seg selv, og ble gravd ned borte i skogbrynet. Noen karer ville holde litt moro med dette. De satte en stein på grava, og skreiv på den: «Her hviler preste-grisen» Presten var sjøl en skøyer, og da han fikk se dette, skreiv han nederst på steinen: «Minnesmerket er reist av slekt og venner»
bippbipp Skrevet 27. september 2003 Forfatter #15 Skrevet 27. september 2003 Basar på gamlehjemmet. Loddselgeren; skal det være et nummer på hekleteppet? Gamlemor: Da må du i tilfelle hjelpe meg opp etterpå!
Gjest Madam Felle Skrevet 27. september 2003 #16 Skrevet 27. september 2003 Det har lenge vært spekulasjoner om bippen og kveldsvisitt har noe på gang. Alle rundt dem lurer på hva som hender, for det har blitt mer og mer hjerter rundt dem, hva tror dere? Kveldsvisitt har åpnet en egen fanclub for bippen, og bippen ble stum av beundring. Vi venter alle i spenning på den romantiske fortsettelsen, og håper de holde oss informert. bippen og kveldsvisitt
bippbipp Skrevet 27. september 2003 Forfatter #17 Skrevet 27. september 2003 får jeg bli medlem i fanklubben din' date='bippbipp? [/quote'] Håpet du ville komme Her er fargene deres og medlemsliste: 1. Kveldsvisitt 2. Madam Felle 3. Barbie
Gjest Atacand Skrevet 27. september 2003 #18 Skrevet 27. september 2003 Tegner medlemskap jeg også og kvitterer med en vits : Gud kom til paradiset og traff Adam.Han spurte etter Eva.Hun er i sjøen og vasker musa si etter elskov.Da sa Gud ,den lukta blir aldri rekene kvitt.........
Gjest Madam Felle Skrevet 27. september 2003 #19 Skrevet 27. september 2003 noen morsomme vitsebilder til bippens fanclub Trehytte http://home.no.net/abchumor/bilder/b.jpg skogstur http://home.no.net/abchumor/bilder/tur1.jpg tennis http://home.no.net/abchumor/bilder/sport3.jpg strand http://home.no.net/abchumor/bilder/strand.jpg typisk mannfolk http://home.no.net/abchumor/bilder/blonde1.jpg dyret ]http://home.no.net/abchumor/bilder/4.jpg
Gjest Madam Felle Skrevet 27. september 2003 #20 Skrevet 27. september 2003 Bare en til http://home.no.net/abchumor/bilder/oll.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå